بازگشایی مدارس متوسطه اول و ابتدایی خراسان جنوبی از اول آذرماه


بازگشایی مدارس متوسطه اول و ابتدایی خراسان جنوبی از اول آذرماه

استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس دستورالعمل‌هایی که تاکنون ابلاغ شده، مدارس متوسطه اول و ابتدایی این استان از اول آذر ماه بازگشایی می‌شود.

آفتاب‌‌نیوز :

حمید ملانوری، امروز پنجشنبه ۲۷ آبان در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: زمان بازگشایی مدارس متوسطه دوره اول به استان اول آذر ماه اعلام شده که آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در حال آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای بازگشایی است.

وی گفت: برای مدارس ابتدایی هم دستورالعمل بازگشایی ابلاغ شده و با توجه به دستورالعملی که وجود دارد و رعایت فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک، ضدعفونی مدارس و پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان و فرهنگیان که انجام شده، قرار است این مدارس هم بازگشایی شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت این تصمیم گرفته شده و آموزش و پرورش فضاهای مورد نیاز را براساس دستورالعمل‌های بهداشتی برای حضور دانش‌آموزان و معلمان آماده‌سازی می‌کند.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به این دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تا پایان آذر ماه آموزش‌های حضوری به حداکثر خود برسد البته با رعایت دستورالعمل‌ها به‌ویژه رعایت فاصله و بهداشت فردی، استفاده از ماسک و قرنطینه خانگی افراد مشکوک یا مبتلا که باید مدنظر همگان باشد.

ملانوری گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌ها و هماهنگی‌ که وجود دارد، این دوره طولانی دوری دانش‌آموزان از آموزش حضوری که آسیب‌هایی را در پی داشته است، با فعالیت مدارس پوشش داده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم