شش کتاب در شیراز رونمایی شد


شش کتاب در شیراز رونمایی شد

شیراز - ایرنا- شش کتاب در پنجمین روز هفته کتاب و کتابخوانی در محل آرامگاه سعدی شیرازی با حضور فرهنگوران و علاقه مندان به کتاب رونمایی شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد:در این آیین که عصر پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد کتاب‌های کیمیاگر عشایر نوشته همایون فرهمند، قلیچ‌خانی نوشته زینب قلیچ‌خانی، از دیلم تا دیلمان و خودآموز ترکی قشقایی نوشته محسن رجایی‌پناه از انتشارات قشقایی و کتاب‌های خاتم هنر صلح نوشته مهدی محسنی و مجموعه شعر خاتم شیراز نوشته حسن داناپور از انتشارات آینه رونمایی شد.

آرین رزمجویی مدیرگروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این آیین با اشاره به برنامه‌ریزی هرساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته کتاب نسبت به رونمایی از کتاب‌های چاپ جدید گفت: امسال نیز به تبع هر سال در هر استان آیین رونمایی از کتاب‌های پژوهشی مربوط به همان استان رونمایی می شود که خوشبختانه استان فارس با بیش از ۷۰ کتاب پژوهشی در زمینه استان فارس، بیشترین کتاب‌های پژوهشی استانی را داراست.

وی افزود: با آن‌که پژوهشگران و نویسندگان فارس بیش از دیگر استان‌ها به پژوهش در فرهنگ، هنر، دانش و... پرداخته‌اند، هنوز بسیاری از زوایای استان فارس ناشناخته مانده‌اند که جای پژوهش دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی