افشاگری زندگی اسفبار گلشیفته فراهانی در پاریس ! + فیلم


افشاگری زندگی اسفبار گلشیفته فراهانی در پاریس ! + فیلم

رکنا:ادعای جالب مطرح شده درباره زندگی گلشیفته فراهانی بازیگر زن مهاجرت و کشف حجاب کرده در زیرزمین یک خانه در فرانسه سوژه شد.

گلشیفته فراهانی بازیگر زن ایرانی است.برخی از رسانه های اجتماعی و صفحات مجازی افشاگری کرده اند که گلشیفته فراهانی زندگی اش در زیرزمین یک خانه در فرانسه را مخفی کرده است.این رسانه ادامه می دهد که گلشیفته فراهانی برای مدتی وضعیت خیلی بد اقتصادی و کاری داشت و حتی گلشیفته فراهانی مجبور بود در یک زیرزمین زندگی کند و همین اتفاق ها باعث برهنه شدن و انتشار تصاویر منشوری توسط گلشیفته فراهانی برای جلب توجه شد که برای او کارساز بوده است.

افشاگری زندگی اسفبار گلشیفته فراهانی در پاریس ! + فیلم

حاشیه های پدر گلشیفته در ایران

شاید چیزی که بیشتر از برهنه شدن گلشیفته حاشیه ساز بوده مصاحبه ها و رفتارهای پدرش در ایران است که باعث به وجود آمدن حاشیه هایی بیشتر از برهنه شدن او شده است. با مهاجرت گلشیفته و حضور او در فیلم هایی که مجبور است برهنه شود بار سنگینی بر دوش خانواده اش در ایران است. چرا که مردم همیشه در مصاحبه ها و حضورهای خانواده فراهانی این مورد را به آنها می گویند که دختر شما برهنه شده و خب برخی مواقع باعث آزار روحی آنها می شوند. پدر گلشیفته فراهانی چندی پیش اعلام کرده بود که رفتن و سر زدن به او هزینه زیادی می خواهد که من نمی توانم این هزینه را پرداخت کنم و خب همین گفته او باعث ایجاد حاشیه هایی شد و مردم می گفتند چرا گلشیفته که در هالیوود فیلم بازی می کند و وضع مالی خوبی دارد به شما کمک نمی کند !

افشاگری زندگی اسفبار گلشیفته فراهانی در پاریس ! + فیلم

تغییر داستان برهنه شدن گلشیفته فراهانی

ظاهرا بعد از چند سال هنوز هم روایت های مختلفی قرار است از برهنه شدن گلشیفته منتشر شود : تاکنون مصاحبه ها و صحبت های زیادی با خود گلشیفته و خانواده اش درباره ماجرای مهاجرت و برهنه شدن او انجام شده است. بعد از چندین سال اخیرا بهزاد فراهانی پدر گلشیفته مصاحبه ای متفاوت درباره او انجام داده و صحبت های کاملا متفاوت نسبت به گذشته را مطرح کرده است. درباره آنچه سر گلشیفته آمده، من فکر می‌کنم داوری شخص من به درد نمی‌خورد. او اصلا دیگر فقط دختر من نیست و یک هنرمند خوب ایرانی در جهان است و داوری‌اش را باید برای مردم بگذاریم. جالب است بدانید که بهزاد فراهانی گلشیفته را یک هنرمند مردمی می داند و زیاد لقب پدر بودن را دوست ندارد. بهزاد فراهانی پدر گلشیفته ادامه داد چون هنرمندی است که متعلق به مردم است. او خوب از پس کارش برآمده است و تئاتری که از او در پاریس دیدم، باید ببالم که من را پدر گلشیفته معرفی می‌کنند.

افشاگری زندگی اسفبار گلشیفته فراهانی در پاریس ! + فیلم

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حجم ویدیو: 1.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !