ون جک M4 معرفی شد، اقبال مشتریان چینی به مینی‌ون‌ها


ون جک M4 معرفی شد، اقبال مشتریان چینی به مینی‌ون‌ها

در طول چندسال گذشته و پس از شیوع کرونا در سراسر جهان، خودروهای مینی‌ون و کمپر محبوبیت قابل توجهی بین مشتریان پیدا کرده‌اند. در بازار چین این نیز محبوبیت به شکل قابل توجهی رشد کرده است و به نظر می‌رسد سگمنت مینی‌ون یا MPV در آینده نزدیک یکی از...

در طول چندسال گذشته و پس از شیوع کرونا در سراسر جهان، خودروهای مینی‌ون و کمپر محبوبیت قابل توجهی بین مشتریان پیدا کرده‌اند. در بازار چین این نیز محبوبیت به شکل قابل توجهی رشد کرده است و به نظر می‌رسد سگمنت مینی‌ون یا MPV در آینده نزدیک یکی از بخش‌های پرفروش بازار را تشکیل دهد. شرکت جک نیز به منظر پاسخگویی به نیاز بازار، مینی ون جدیدی به نام جک M4 را معرفی و قیمت‌گذاری کرده است.

جک M4 فقط به صورت آنلاین فروخته می‌شود و تنها در قالب تیپ اتوماتیک در دسترس مشتریان خواهد بود. قیمت تمام شده این خودرو برای مشتریان نیز 129800 یوان خواهد بود. قدرت جک M4 توسط پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با 222 اسب‌بخار قدرت و 385 نیوتن‌متر گشتاور تامین می‌شود. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. به واسطه بهره‌مندی از موتور توربوشارژر، حداکثر گشتاور خودرو از دور 1500 در اختیار راننده خواهد بود که این مساله سبب افزایش شتاب اولیه خودرو خواهد شد.

ون جک M4 معرفی شد، اقبال مشتریان چینی به مینی‌ون‌هاون جک M4

از جمله امکانات جک M4 می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم چندرسانه‌ای به همراه رهیاب ماهواره‌ای، کنترل صوتی، کنترل از راه دور، سیستم‌ کنترل پایداری، سیستم کمک به حرکت در سربالایی و تنظیمات ایمنی استاندارد همچون سیستم هشدار خروج از خط. فاصله بین دو محور جک M4 حدود 3080 میلیمتر است و مشتری می‌توان چیدمان صندلی‌های خودرو را مطابق نیاز خود تغییر دهد. جک M4 در این بازه قیمتی نسبتا بی‌رقیب است و به جز ترامپچی M6‌ و سایک Chase G10 رقیب دیگری را نمی‌توان برای آن ذکر کرد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته