آمار باورنکردنی نتایج استقلال با قضاوت های علیرضا فغانی ؛ داور خوش یمن


آمار باورنکردنی نتایج استقلال با قضاوت های علیرضا فغانی ؛ داور خوش یمن

علیرضا فغانی در حالی دیدار امروز استقلال و نساجی را سوت می زند که آبی ها با قضاوت های این داور تنها 1 شکست در 16 دیدار اخیر داشته اند. نوشته آمار باورنکردنی نتایج استقلال با قضاوت های علیرضا فغانی ؛ داور خوش یمن...

آمار باورنکردنی نتایج استقلال با قضاوت های علیرضا فغانی ؛ داور خوش یمن

تنها 1 شکست در 16 دیدار گذشته لیگ برتری استقلال با قضاوت علیرضا فغانی
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۰
آمار باورنکردنی نتایج استقلال با قضاوت های علیرضا فغانی ؛ داور خوش یمن

علیرضا فغانی در حالی دیدار امروز استقلال و نساجی را سوت می زند که آبی ها با قضاوت های این داور تنها ۱ شکست در ۱۶ دیدار اخیر داشته اند.

آمار باورنکردنی نتایج استقلال با قضاوت های علیرضا فغانی ؛ داور خوش یمن

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا فغانی در حالی امروز دیدار استقلال و نساجی مازندران را قضاوت می کند که آبی های پایتخت در ۱۷ قضاوت قبلی او، یک بار تن به شکست داده اند.

به گزارش پارس فوتبال، دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، امروز از سر گرفته می شود که در یکی از این دیدارها، استقلال در استادیوم آزادی میزبان نساجی است. پس از درخواست کمیته داوران از علیرضا فغانی، او قرار شده که ۲ دیدار از هفته های پنجم و ششم را سوت بزند که در این هفته، فغانی داور بازی آبی های پایتخت و نماینده قائمشهر است.

آخرین دیداری که این داور باتجربه در ایران قضاوت کرد، به دربی میان استقلال و پرسپولیس در رقابت های جام حذفی بر می گردد که چند ماه پیش برگزار و آبی های پایتخت در ضربات پنالتی برنده از زمین خارج شدند. اما نکته جالب در این خصوص، آمار شکست ناپذیری استقلال در دیدارهایی است که علیرضا فغانی قضاوت آنها را برعهده داشته است.

فغانی در ابتدای لیگ نوزدهم و پس از اینکه دیدار استقلال و فولاد را در هفته دوم قضاوت کرد، راهی استرالیا شد تا اینکه برای داوری دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به ایران بازگشت. او حالا یک بار دیگر فرصت قضاوت یک دیدار آبی های پایتخت را به دست آورده است.

نکته جالب اینکه در ۸ دیدار آخری که این داور باتجربه دیدارهای استقلال را قضاوت کرده، آنها متحمل شکست نشده اند. پس از اینکه آبی پوشان در دیدار هفته پنجم لیگ هجدهم در استادیوم آزادی و در زمان هدایت علیرضا منصوریان با ۲ گل مغلوب پدیده شدند، در ۸ دیدار متوالی برابر سپاهان، پرسپولیس (۳ بازی)، ذوب آهن، سایپا، سپیدرود و فولاد صاحب ۴ پیروزی و ۴ تساوی شدند.

در رقابت های لیگ برتر نیز در ۱۶ دیدار گذشته استقلال، آنها همان یک بازی برابر پدیده در لیگ هجدهم را واگذار کرده اند و به طور کلی آمار پیروزی های آبی ها با این داور بین المللی بالاست. البته فغانی قضاوت چند شکست تلخ استقلال از جمله فینال جام حذفی در سال ۹۵ مقابل ذوب آهن را نیز در کارنامه دارد که شاگردان مظلومی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند.

در مجموعه فغانی در ۴۷ دیدار لیگ برتری و جام حذفی برای استقلال سوت زده که حاصل آنها ۲۷ پیروزی، ۱۳ تساوی و ۷ شکست بوده است. حالا آبی های پایتخت امیدوارند که یک بار دیگر با قضاوت های این داور با تجربه به پیروزی دست پیدا کنند و به صدر جدول بازگردند.

در دیگر دیدار امروز، پرسپولیس در سرچشمه میهمان مس رفسنجان خواهد بود. این دیدار با داوری حسن اکرمی برگزار می شود که چهارمین قضاوت او برای سرخپوشان پایتخت است. او تا کنون ۳ بازی برای پرسپولیس سوت زده که دو تساوی و یک برد برای پرسپولیس حاصل قضاوت او بوده است.

کسب نتیجه مساوی برابر سایپا در هفته نخست بیستم و تساوی پر گل ۳ – ۳ مقابل ذوب آهن در روزی که پرسپولیس ۳ بر یک عقب بود و با ۲ گل مهدی طارمی کامبک زد، از قضاوت های این داور برای سرخپوشان بوده است. اکرمی همچنین دیدار جام حذفی پرسپولیس مقابل بادران را قضاوت کرد که در آن دیدار، او یک پنالتی جنجالی بر روی بشار رسن اعلام کرد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...