امام جمعه خلخال: امور منطقه را به افراد اصلح بسپارید


امام جمعه خلخال: امور منطقه را به افراد اصلح بسپارید

اردبیل-ایرنا-امام جمعه خلخال خطاب به مسئولان استان گفت: با واگذاری مسئولیت ها به افراد اصلح و انتخاب مدیران کارآمد و دلسوز زمینه توسعه منطقه را فراهم کنید.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال با تاکید بر دقت نظر در انتخاب مدیران و مسئولان اجرایی این شهرستان اظهار کرد :با به کارگیری افراد صالح معتقد به نظام و دلسوز به منطقه از هدر رفت سرمایه های منطقه جلوگیری کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این شهرستان در گذشته به واسطه واگذاری طرح های سرمایه گذاری اقتصادی به سرمایه گذاران فاقد اهلیت و ناکارآمد ضرر و زیان فراوانی را متحمل شده است افزود: نیمه کاره رها شدن کارخانه سیمان و بلاتکلیفی آن پس از گذشت ۲۰ سال نمونه ای از این اقدامات در شهرستان است.

وی اظهار کرد: انتظار از مسئولان استان و شهرستان دقت نظر و توجه جدی به سرمایه اهلیت و توانایی مالی سرمایه گداران طرح های اقتصادی است.

امام جمعه خلخال گفت: یکی از عوامل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی این شهرستان مدیریت امور به دست افرادی است که بدون برنامه و بی حساب و کتاب دست به انجام امور شهرستان زده اند.

حجت الاسلام اسدی همچنین با تقدیر از همکاری مردم این شهرستان در اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی گفت: انتظار از مردم با فرهنگ این منطقه ادامه این روند، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی تا زمان پایان کرونا است.

وی با توصیه به گردانندگان فضای مجازی گفت:زمان برای جبران خطا و اشتباه در بستر فضای مجازی بسیار کوتاه است بنابراین تا زمان اطمینان از یک مطلب از درج آن در فضای مجازی جدا پرهیز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو