اطلاعات دوربین گلکسی S22 سامسونگ لو رفت


اطلاعات دوربین گلکسی S22 سامسونگ لو رفت

گفته می‌ شود دوربین گوشی‌ های سری گلکسی S22 سامسونگ نسبت به مدل‌ های قبل بهبود یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از phonearena، در آستانه سال ۲۰۲۲هستیم و قرار است در این سال خانواده گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۲، سری پرچمدار بعدی سامسونگ رونمایی شود. با وجود اینکه هنوز زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی‌ها باقی مانده است، اما به تازگی شایعات و اخبار جدیدی از این دستگاه‌ها منتشر شده است.

به نظر می‌رسد که سری گلکسی S۲۲ سامسونگ در نهایت تغییرات قابل توجهی را در خط تولید گوشی‌های سامسونگ به ارمغان خواهد آورد. به عنوان مثال انتظار می‌رود در گلکسی اس ۲۲ اولترا، گلکسی اس ۲۲ پلاس و مدل معمولی اس ۲۲ از حسگر‌های جدید و بهبود یافته استفاده شود.

اطلاعات دوربین گلکسی S22 سامسونگ لو رفت

گفته می‌شود که از نظر بصری، پیکربندی دوربین سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نیز تغییراتی را تجربه خواهد کرد البته بیشتر در مدل اولترا تا بقیه مدل ها.

دوربین Galaxy S۲۲ Ultra

سازنده معتبر IceUniverse ادعا می‌کند که سامسونگ، حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی HM۳ موجود در Galaxy S۲۱ Ultra را برای اس ۲۲ نیز به کار خواهد برد. البته فاش شده است که این دوربین، در واقع یک نسخه بهبود یافته ISOCELL HM۳ خواهد بود. اطلاعات اخیر حاکی از آن است که بهبود‌های ذکر شده احتمالاً عملکرد بهتری در حالت این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را بجا خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید

گلکسی S22 در اوایل سال ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌ رسد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها