بیوک Enclave در مقابل شورولت Traverse؛ کدام شاسی بلند سه ردیفه بهتر است؟


بیوک Enclave در مقابل شورولت Traverse؛ کدام شاسی بلند سه ردیفه بهتر است؟

بیوک Enclave و شورولت Traverse از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن‌ها پرداخته ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بخش ابزار‌های ورزشی در دو دهه گذشته به شدت رشد کرده و تکامل یافته است. چیزی که با چیزی بیشتر از استیشن واگن‌های مبتنی بر شاسی کامیون شروع شد، به متنوع‌ترین و محبوب‌ترین نوع وسیله نقلیه در آمریکای شمالی تبدیل شده است. تقریباً هر خودروسازی فعال در ایالات متحده و کانادا حداقل یک SUV یا کراس اوور از جمله برند‌های عجیب و غریب اروپایی مانند پورشه و لامبورگینی را ارائه می‌دهد. وقتی شرکت‌هایی که همیشه به خودرو‌های پرفورمنس متکی بوده‌اند شروع به ساخت SUV می‌کنند، واضح است که مشارکت در این بخش در مقیاس جهانی بسیار مهم است.

تنها مشکل فروش بسیاری از SUV‌ها در آمریکای شمالی این است که تجربه خرید می‌تواند خسته کننده باشد. برای کسانی که به دنبال خرج کردن پول کلان برای چیزی مانند پورشه کاین هستند، انتخاب‌های کمتری وجود دارد، اما اگر به دنبال یک وسیله نقلیه خانوادگی جادار برای رانندگی روزانه هستید، ده‌ها گزینه وجود دارد.

دو گزینه محبوب در گروه سه ردیفه شورولت تراورس و بیوک انکلاو هستند. این خودرو‌ها ارتباط نزدیکی با هم دارند و روی پلت فرم شاسی یکسانی با پیشرانه مشابه سوار می‌شوند، اما تفاوت‌های شگفت انگیزی بین این دو وجود دارد. بارزترین تفاوت در طراحی بیرونی است، اما Chevy مزیتی در قیمت گذاری دارد در حالی که Buick حس لوکس تری را ارائه می‌دهد. در زیر، ما نگاهی به تمام ویژگی‌های کلیدی شورولت تراورس و Buick Enclave انداخته‌ایم، از جمله اینکه کدام قسمت در کدام قسمت روشن‌تر می‌درخشد.

در روز‌های اولیه ساخت بخش خودرو‌های اسپرت، ویژگی‌های لوکس عملاً ناشناخته بودند، اما با افزایش شهرت، وسایل نقلیه‌ای مانند بیوک انکلاو و شورولت تراورس به پرطرفدارترین خودرو‌های موجود در بازار تبدیل شدند. فضای داخلی زیاد، ویژگی‌های ممتاز زیادی را امکان‌پذیر می‌کند و با توجه به اینکه افراد زیادی از این وسایل نقلیه برای رانندگان روزانه خود استفاده می‌کنند، هر دو مملو از وسایلی هستند که تجربه لذت‌بخش‌تری از ترافیک را ایجاد می‌کنند.

Buick Enclave: Buick Enclave Preferred به صورت استاندارد با روکش پارچه‌ای روی سطل‌های جلو، صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم و صندلی‌های ۶۰/۴۰ ردیف سوم عرضه می‌شود. صندلی‌های جلو دارای گرمکن هستند و قابلیت تنظیم برقی هشت جهته برای راننده و تنظیم شش جهته برای سرنشین را دارند. Essence، Premier و Avenir همگی با تودوزی چرمی سوراخ‌دار عرضه می‌شوند، در حالی که Premier و Avenir دارای صندلی‌های جلو خنک‌شونده، صندلی‌های ردیف دوم گرم‌کن و نیمکت ردیف سوم تاشو برقی هستند.

خط تولید بیوک بر لوکس بودن مقرون به صرفه تمرکز داشت و این در "مدل پایه" Enclave Preferred منعکس شده است. ویژگی‌های استاندارد بیرونی شامل چراغ‌های جلوی خودکار، درب عقب هندزفری، آینه‌های بیرونی گرم شونده با کنترل قدرت و چراغ‌های جلو LED با چراغ‌های LED در روز است. در داخل، Enclave پایه دارای صفحه نمایش مرکز اطلاعات راننده ۴.۲ اینچی، حذف نویز فعال، سیستم صوتی با شش بلندگو، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۸.۰ اینچی، کروز کنترل، قفل برقی درها، شیشه‌های برقی، کم نور خودکار است. آینه دید عقب، باز و استارت بدون کلید، فرمان روکش چرمی با کنترل‌های سیستم اطلاعات سرگرمی، کنترل‌های تهویه مطبوع عقب، هشدار وحشت از راه دور، سیستم کنترل آب و هوای خودکار سه منطقه‌ای و کنترل از راه دور خانگی جهانی.

Enclave Preferred همچنین دارای نقطه اتصال WiFi ۴g LTE و قابلیت دسترسی به اتصال بیوک است. سطح تریم Essence SiriusXM را با ۳۶۰ لیتر اضافه می‌کند در حالی که مدل‌های Premium شامل پریز برق ۱۲۰ ولتی، فرمان گرم شونده اتوماتیک، سیستم ۱۰ بلندگوی درجه یک Bose، بسته حافظه، شیب برقی، ستون فرمان تلسکوپی، رادیو HD، و آینه‌های بیرونی گرم شونده و برقی تاشو. در نهایت، سطح بالای تریم Avenir رنگ‌های چوب واقعی را روی فرمان، سیستم ناوبری، پد شارژ بی‌سیم، سقف دوتایی برقی، صفحه‌نمایش مرکز اطلاعات راننده ۸.۰ اینچی و آینه دوربین عقب به همراه دارد. HD Surround Vision.

شورولت تراورس: شورولت تراورس L و LS با سطل‌های جلویی با روکش پارچه‌ای و صندلی‌های نیمکت تقسیم شده سه نفره در ردیف‌های دوم و سوم عرضه می‌شوند. مدل‌های پارچه LT اولین مدل‌هایی هستند که صندلی‌های کاپیتان ردیف دوم را ارائه می‌کنند، در حالی که تریم LT Leather اولین مدلی است که روکش‌های ممتاز را ارائه می‌کند. سطوح تریم چرمی LT همچنین به صورت استاندارد با صندلی‌های جلوی گرم‌کن و خنک‌شونده عرضه می‌شوند و مدل‌های RS صندلی‌های مشابهی دارند. مدل‌های پریمیر و‌های کانتری تراورس با روکش‌های چرم سوراخ‌دار درجه یک با صندلی‌های جلوی گرم‌کن و تهویه‌شونده با حافظه و صندلی‌های بیرونی گرم‌کن در ردیف دوم عرضه می‌شوند. High Country همچنین دارای یک صندلی نیمکتی ردیف سوم تاشو قدرتی ۶۰/۴۰ است.

تراورس L و LS هر دو دارای چراغ‌های جلوی خودکار HID، آینه‌های بیرونی گرم شونده با تنظیم برقی، مرکز اطلاعات راننده ۳.۵ اینچی، سیستم شورولت Infotainment ۳ با صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید، قفل برقی درب‌ها هستند. شیشه‌های برقی با جلو سریع، دوربین دید عقب، کنترل‌های سیستم اطلاعات فرمان، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، سیستم کنترل آب و هوای خودکار سه منطقه ای، سیستم Teen Driver و دو پورت USB در هر ردیف صندلی.
این مدل‌ها همچنین دارای قابلیت اتصال وای فای ۴G LTE و قابلیت دسترسی اتصال به شورولت هستند. Traverse LT Cloth یک فرمان با روکش چرمی و SiriusXM اضافه می‌کند در حالی که LT Leather یک مرکز اطلاعات راننده ۴.۲ اینچی، یک صفحه نمایش لمسی HD ۸.۰ اینچی، استارت از راه دور، SiriusXM ۳۶۰L و یک کنترل از راه دور خانگی جهانی را اضافه می‌کند. سطح تریم RS یک پریز برق ۱۲۰ ولتی، فرمان گرم شونده خودکار، سیستم صوتی ممتاز Bose با ۱۰ بلندگو، ناوبری، HD Surround Vision و آینه دوربین عقب را اضافه می‌کند. تریم پریمیر بر پایه RS ساخته شده است و شیب برقی و ستون فرمان تلسکوپی و شارژ بی‌سیم را اضافه می‌کند، در حالی که سطح تریم برتر High Country نیز به‌صورت استاندارد با کروز کنترل تطبیقی ​​ارائه می‌شود.

خط پایین: وقتی بیوک انکلاو و شورلت تراورس بارگیری می‌شوند، فناوری و ویژگی‌های داخلی مشابهی را ارائه می‌دهند، اما در نقطه ورود، بیوک با موارد استاندارد بسیار بیشتری عرضه می‌شود. بیوک همچنین با چرم سوراخ‌دار و تزئینات چوبی، همراه با گجت‌های اطلاعات سرگرمی ممتازی که در هر دوی این شاسی‌بلند‌ها موجود است، حس لوکس‌تری دارد.
در حالی که تفاوت‌های زیادی بین Buick Enclave و Chevrolet Traverse وجود دارد، هیچ یک از این تفاوت‌ها در گزینه‌های پیشرانه یافت نمی‌شود. موتور، گیربکس و اجزای محرکه هر دو SUV دقیقاً یکسان هستند.

Buick Enclave: Buick Enclave به صورت استاندارد با موتور ۳.۶ لیتری V۶ عرضه می‌شود که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۶ پوند فوت گشتاور ارائه می‌کند. این موتور به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل می‌شود و دیفرانسیل جلو در همه مدل‌ها استاندارد است. مدل‌های Essence، Premier و Avenir همگی می‌توانند به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شوند.
شورولت تراورس: شورولت تراورس همچنین از موتور ۳.۶ لیتری V۶ با ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۶ پوند فوت گشتاور بهره می‌برد. ۹ سرعته اتوماتیک نیز در اینجا کار می‌کند و دیفرانسیل جلو در همه مدل‌ها استاندارد است. تراورس L سطح پایه فقط با محرک جلو در دسترس است، اما تمام سطوح تریم دیگر را می‌توان به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز کرد.

خط پایانی: این دو شاسی بلند همه اجزای پیشرانه یکسان را با خروجی یکسان به اشتراک می‌گذارند، بنابراین هیچ مزیتی در قدرت وجود ندارد، اما وزن شورولت کمی کمتر است، بنابراین تراورس به دلیل قدرت بیشتر، کمی سریع‌تر احساس می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست