نیازمند جریان سازی در شعر دفاع مقدس هستیم


نیازمند جریان سازی در شعر دفاع مقدس هستیم

سردار بایرامی با بیان اینکه باید نگاه بین المللی به موضوع دفاع مقدس داشته باشیم، گفت: لازمه پویایی شعر دفاع مقدس جریان سازی خوب در این عرصه است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از کتاب از خاک تا افلاک امروز چهارشنبه 26 آبان با همکاری سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب همزمان با سومین روز از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار عباس بایرامی رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار، رضا اسماعیلی شاعر و محدثی خراسانی شاعر برگزار شد.

سردار عباس بایرامی در این مراسم ضمن تبریک سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد امروز کتاب از خاک تا افلاک را که ماحصل تلاش های دبیران و داوران کنگره شعر دفاع مقدس است، رونمایی می کنیم. 22 دوره از کنگره شعر دفاع مقدس برگزار شده است. کتاب از خاک تا افلاک دارای اشعار خوب و زیبایی با مضمون مقاومت است. ما سال قبل کنگره شعر دفاع مقدس را در شیراز برگزار کردیم.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار با بیان اینکه شدیدا نیازمند جریان سازی خوب در عرصه شعر دفاع مقدس هستیم، عنوان کرد: این امر حاصل نمی شود به جز با همت مسئولان این عرصه که تلاش بکنند شعر دفاع مقدس پویا باقی بماند. همچنین با توجه به شرایط کنونی لازم است که نگاه بین المللی به موضوع شعر دفاع مقدس داشته باشیم.

لازم به ذکر است که در پایان این جلسه از کتاب از خاک تا افلاک رونمایی شد.

گفتنی است، بیست و نهمین دوره هفته کتاب از 24 آبان یا یکم آذر با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم در سراسر کشور برگزار می شود.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه