رمز ماندگاری بسیج، ارتباط مستمر و گسترده با مردم است


رمز ماندگاری بسیج، ارتباط مستمر و گسترده با مردم است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: رمز ماندگاری بسیج، ارتباط مستمر و گسترده و همه جانبه این نهاد با مردم و پایبندی و تداوم راه امام راحل (ره) و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب است.

مهرداد جهاندیده روز شنبه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، اظهارداشت: با گذشت چهار دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی در میهن اسلامی، نقش آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت ساز این نهاد مردم پایه، امروز بیش از هر دورانی در کارکردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش داشته است.
وی تاکید کرد: امروزه نه تنها وظایف بسیج کاهش نیافته بلکه هر روز بر تکالیف و وظایف آنها افزوده شده، بطوریکه گاه در عرصه اقتصادی، معیشتی، عمران، آبادانی و خودکفایی و گاه حفاظت از نوامیس و حریم امنیت مردم و امر به معروف و نهی از منکر فعال و مثمرثمر هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بی‌شک با حفظ این سرمایه گران سنگ، انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن ماندگار و جاودانه خواهند ماند.
وی افزود: ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان، از یاد نخواهند برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در