حال خوش فریبا نادری بر لب ساحل /عکس


حال خوش فریبا نادری بر لب ساحل /عکس

فریبا نادری بازیگر مشهور کشورمان در ساحل عکسی از خود به همراه متنی از چارلی چاپلین منتشر کرد.

فریبا نادری بازیگر مشهور کشورمان در ساحل عکسی از خود به همراه متنی از چارلی چاپلین منتشر کرد. فریبا نادری با انتشار این عکس نوشت:

حال خوش فریبا نادری بر لب ساحل /عکس

زندگی نمایشی است
که هیچ تمرینی برای آن وجود ندارد

پس آواز بخوان، اشک بریز، برقص، بخند
و با تمام وجود زندگی کن

قبل از آنکه پرده‌ها فرود آیند
و نمایش تو بدون هیچ تشویقی

به پایان برسد…
( چارلی چاپلین )

داستان های جالب از زندگی فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد. خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد.

این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد. فریبا نادری و مسعود رسام سال 83 با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال 85 با هم ازدواج کردند.

عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت. او با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی با مسعود رسام می‌گوید:من و مسعود بعد از مدتی آشنایی احساس کردیم که به هم علاقه مندیم و همین علاقه ما را متقاعد کرد که ازدواج کنیم.

من در آن زمان من از بیماری مسعود خبر داشتم و سال 85 پزشکان گفتند که شش ماه بیشتر زنده نیست اما عشق نیرویی دوباره به او بخشید تا سه سال بعد هم با سرطان مبارزه کرد.

پدر فریبا نادری مخالف سرسخت ازدواج دخترش با مسعود رسام بود و تا بعد از فوت مسعود رسام حاضر نشد تا دخترش را ببیند اما نیروی عشق در فریبا نادری و چیزهای که از مسعود رسام آموخته بود او را محکم تر و استوارتر کرده بود و حاضر بود بخاطر او خیلی چیزها را تحمل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا