سرنوشت شکایت جهانگیری از یک نماینده مجلس به کجا رسید؟


سرنوشت شکایت جهانگیری از یک نماینده مجلس به کجا رسید؟

نماینده مردم تبریز گفت: ملت ایران منتظر هستند که مدعی‌العموم به پرونده جهانگیری در ماجرای خصوصی سازی ایران ایرتور و کشت و صنعت مغان ورود کند.

علیرضابیگی در گفتگو با مهر:

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در با اشاره به شکایت جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور از وی بابت اظهاراتش پیرامون فساد در ماجرای خصوصی‌سازی و ایراد افترا و تشویش اذهان عمومی گفت: این پرونده از طریق قوه قضاییه به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پرونده را بررسی و اظهارات بنده را مطابق با رفتار نمایندگی و از مصادیق ایفای وظایف نمایندگی تشخیص داد.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی گفت: طبق تبصره ۳ ماده ۲ شرح وظایف و اختیارات هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در چنین مواردی که از عملکرد نماینده شکایت می‌شود و این شکایت وارد دانسته نمی‌شود، نمایند حق دارد از واردکننده اتهامات به جهت نسبت‌های ناروایی که داده شده، در مراجع قضایی طرح شکایت کند. بنده مصمم هستم از جهانگیری معاون اول دولت روحانی به دلیل تهمت و افترا شکایت کنم.

علیرضابیگی اظهار داشت: این حکم نشان می‌دهد تمام اظهارات بنده در مورد اقدامات خلاف قانون معاون اول روحانی دارای اصالت بوده است.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی گفت: ملت ایران منتظر هستند که مدعی‌العموم به پرونده جهانگیری در ماجرای خصوصی سازی ایران ایرتور و کشت و صنعت مغان ورود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید