چگونه در واتساپ با یک گوشی 2 شماره داشته باشیم؟


چگونه در واتساپ با یک گوشی 2 شماره داشته باشیم؟

راه‌ هایی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌ دهد از طریق آنها از دو شماره واتساپ در یک تلفن همراه استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از mekan0، واتساپ مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر، تمام تلاش خود را می‌کند تا کل اطلاعات کاربر را ایمن و خصوصی نگه دارد. در حال حاضر این پیام رسان، ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توان از طریق احراز هویت دو مرحله‌ای وارد سیستم شد. می‌توان گفت که این پلتفرم‌ها بسیار امن هستند، اما مانند سایر برنامه‌های آنلاین، واتساپ هم رمز و راز خود را دارد که می‌تواند سبب کنجکاوی افراد شود. مواقعی وجود دارد که به دلایل مختلفی نیاز دارید درباره دوستان و خانواده خود اطلاعاتی را کسب کنید تا از ایمنی داده‌ها اطمینان یابید.

چگونه در واتساپ با یک گوشی 2 شماره داشته باشیم؟

کاربرد فناوری Dual-SIM

امروزه باید به یاد داشته باشیم مردم تلفن‌های همراهی دارند که معمولاً دارای فناوری Dual-SIM است. این فناوری تنظیم دو شماره در واتساپ حتی با داشتن فقط یک تلفن همراه را امکان پذیر می‌کند. اکثر سازندگان در بازار چین مانند اوپو، شیائومی، ویوو و هوآوی موفق شده‌اند گوشی‌های خود را با فناوری‌های مختلفی تولید کنند. توسعه دهندگان می‌گویند که حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی به ویژه واتساپ فقط با یک شماره و در یک دستگاه انجام می‌شود؛ بنابراین در تلفن‌های با دو سیم کارت فقط می‌توانید یکی از شماره‌ها را برای ایجاد حساب تایید کنید.

چگونه در واتساپ با یک گوشی 2 شماره داشته باشیم؟

گزینه App Twin چه کابردی دارد؟

ما می‌دانیم که در یک گوشی دیگر، هر کسی می‌تواند به راحتی واتساپ را با استفاده از شماره دوم فعال کند. اما پس از انجام این کار هیچ راهی برای دسترسی به تاریخچه چت وجود نخواهد داشت. ترفند‌هایی وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها از دو شماره واتساپ در یک دستگاه استفاده کنید و حتی مهم نیست که یک سیم کارت دارید یا دو سیم کارت. این کار از طریق گزینه App Twin قابل انجام است که به کاربر اجازه می‌دهد تا دو اکانت واتساپ را به صورت موازی بسازد. برای گوشی‌های Honor و Huawei، می‌توانید ورودی App-Twin را در منوی تنظیمات مشاهده کنید.

چگونه در واتساپ با یک گوشی 2 شماره داشته باشیم؟

تنها در صورت تعویض دستگاه یا خروج از یک حساب کاربری و ورود به واتساپ دیگر می‌توان دریافت کرد که شخصی دو حساب همزمان دارد و این کار از طریق ویژگی رمزگذاری سرتاسری انجام می‌شود. تنها راه مطمئن برای انجام این کار این است که تلفن خود را بررسی کنید و اگر متوجه نصب دو توکن واتساپ شدید که نام یکی از آن‌ها Dual App بود، نشان دهنده آن است که فرد از دو شماره در یک گوشی برای داشتن حساب در WhatApp استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید

استفاده از اثر انگشت برای باز کردن واتساپ

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا