رنگ سال 1401 چیست؟


رنگ سال 1401 چیست؟ (http://www.araas.ir/color-of-the-year-1401/) اولین بار در مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری (http://www.araas.ir). پدیدار شد.

رنگ سال 1401

رنگ سال 1401 چیست؟

رنگ سال 1401

چندین دهه‌ پیش، یک فارغ‌التحصیل رشته شیمی به نام لارنس هربرت، یک سیستم برای استاندارد کردن رنگ‌ها، بنا نهاد. به هر رنگ، به این ترتیب، عددی اختصاص داده می‌شد و دیگر قضاوت متغیر مردم، باعث نمی‌شد که رنگی با رنگ دیگر اشتباه گرفته شود. آقای لارنس شرکتی را تأسیس کرد و نامش را پنتون Pantone گذاشت. پنتون به معنی «همه رنگ‌ها» است. پنتون هر ساله در همایشی رنگ سال را انتخاب می‌کند و این رنگ، خیلی زود توسط طراحان و صاحبان صنایع پوشاک و مد، مورد توجه قرار می‌گیرد و وارد محصولاتشان می‌شود. در سال پیش رو هم منتظر اعلام رنگ سال 2022 و رنگ سال 1401 هستیم.

…………………………………………………………………………………………..

رنگ سال 1401 چیست؟

با توجه به رنگ سال انتخاب شده، علاقمندان مد سعی خود را می کنند تا رنگ مانتو، رنگ مو، و رنگ لباس و … را نیز با این رنگ انتخابی سالانه ست کنند. سال گذشته دو رنگ انتخاب شد که در کنار هم ترکیب زیبایی برای دکوراسیون خانه و ست لباس می شد. همه ی طراحان منتظر رنگ سال 1401 هستند تا کار های زیبا و جدیدی را ارائه دهند.

رنگ سال 1401 چیست؟

یک سری از افرارد اهمیت زیادی به رنگ سال می دهند و به دنبال مد و بروز شدن هستند و برخی از مردم انتخاب رنگ مورد نظر خود با توجه به سلیقهی شخصی را برای خرید مد نظر قرار می هند. مثلا رنگ مو یکی از گزینه هایی است همیشه چندین رنگ بخصوص طرفدار زیاد دارد.

رنگ سال 1401 چیست؟

رنگ مو سال

دکوراسیون پذیرایی بروز

هفت سین رنگ سال

مدل مانتو 1401

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا