7 تم تولد محبوب سال 2021


7 تم تولد محبوب سال 2021

طراحی برخی از وسایل به ویژه وسایل جشن برای میزبانان و مشتریان آنها بسیار حائز اهمیت است. تم های تولد نیز از این دسته کالاها هستند که شاید بتوان گفت یکی از وسایل شاخص از میان لیست ملزومات جشن به شمار میروند. تم تولدهای موجود در ایران طراحی و سبک های مختلفی دارند که بتوانند […] نوشته 7 تم تولد محبوب سال 2021...

طراحی برخی از وسایل به ویژه وسایل جشن برای میزبانان و مشتریان آنها بسیار حائز اهمیت است. تم های تولد نیز از این دسته کالاها هستند که شاید بتوان گفت یکی از وسایل شاخص از میان لیست ملزومات جشن به شمار میروند. تم تولدهای موجود در ایران طراحی و سبک های مختلفی دارند که بتوانند سلایق و نیازهای مخاطبان را پوشش دهند اما طرح محصولات جشن در ایران بیشتر الگو گرفته از طرح ها و موضوعات غربی هستند.

برخی از تولید کنندگان داخلی با وجود داشتن طراحان حرفه ای، مجموعه تم های خود را در قالب شخصیت ها و یا موضوعات جا افتاده و کلیشه ای محدود می سازند اما در مدل بین المللی به طور سالانه طرح های متنوعی محبوب می شوند و به بازار ارائه میگردند که در سال های بعدی به تدریج محبوبیت خود را از دست داده و به کنار می روند. برای سال ۲۰۲۱ نیز تم تولدهای مختلفی به بازار آمدند که ما سعی داریم در این مقاله تعدادی از آنها را که محبوبیت بیشتری داشته اند معرفی کنیم.

در دسته بندی تم تولدهای جدید دخترانه در سال ۲۰۲۱، در گروه تم های انیمیشنی تم تولد دختر بچه رییس یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمیشنی بوده که پس از رونمایی از نسخه دوم انیمیشن بچه رئیس مورد استقبال کودکان و دختران نازنین قرار گرفته. تم صورتی بنفش و تصاویرهای جذاب این تم تولد در دکورها و وسایل جشن جذابیت بالایی را ایجاد کرده که موجب ترویج سریع این طرح بین مخاطبان خود شده است. گروه هفت نفره پسران بی تی اس که با نام بَنگتَن بویز (Bangtan Boys) یکی از محبوب ترین گروهای موسیقی در سال اخیر شناخته می‌شود نیز یکی دیگر از طرح های محبوب تم تولد دخترانه به شمار می رود. این گروه کره ای هفت نفره توانسته اند با اجرای آهنگ های پاپ و سنت شکنی در سبک ظاهری و کار تیمی تا به حال به بیش از ۵۰ میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دست پیدا کنند. از گروه تم های تولد با طرح بازی ها نیز اسباب بازی پاپ ایت که به سرعت در حال همه گیر شدن است را میتوانیم معرفی کنیم. این اسباب بازی نرم سیلیکونی صفحه هایی با حباب های نرم و رنگی هستند که فشار دادن حباب های داخل آن صدای جالب و خوش آیندی ایجاد میکند. برعکس بیشتر تم تولدهای سال های گذشته که مربوط به بازی های رایانه ای بوده اند امسال محبوب ترین بازی یک وسیله فیزیکی است که از کودکان خردسال گرفته تا سنین بالاتر مثل جوانان نیز از آن استقبال کرده اند. تم تولد این اسباب بازی های هفت رنگ در سال اخیر بین وسایل و دکورهای تولد زیادی دیده میشوند.

7 تم تولد محبوب سال 2021

7 تم تولد محبوب سال 2021

اما در دسته بندی تم تولد های پسرانه اوضاع کمی متفاوت است. طراحان حرفه ای مستمرا به دنبال الگو های ذهنی کودکان هستند اما در گروه موضوعات پسرانه به طور معمول قهرمانان و شخصیت های رسانه ای بیشترین محبوبیت را دارا هستند. بی شک یکی از این الگو ها برای پسر بچه ها شخصیت های ورزشی به ویژه بازیکنان تیم های فوتبال هستند و به همین دلیل دو بازیکن مطرح جهانی که به تیم های جدید خود پیوسته اند محبوب ترین موضوعات پسرانه را شکل داده اند. با هم نگاهی به لیست تم تولدهای محبوب پسرانه خواهیم داشت:

شاید کمتر پسر بچه ای در سطح جهان باشد که محبوب ترین بازیکن فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی را نشناسد. هر چند علایق و تعصب ورزشی پسر بچه ها به میزان سن و سال شان یکسان نیست، اما به جرات می توان گفت بسیاری از این فرشته های کوچک از طرفداران پروپاقرص لیونل مسی هستند که موضوع انتقال وی به تیم پاریسن ژرمن را دنبال کرده اند و قطعا دیدن تم تولد پاریسن ژرمن با حضوری مسی در لباس این باشگاه برای آنها جذاب و دلچسب است. به همین خاطر یکی از محبوب ترین طرح ها در گروه تم تولد پسرانه مربوط به تم پاریسن ژرمن است. از سویی دیگر بازگشت اسطوره طلایی فوتبال یعنی کریستین رونالدو به باشگاه منچستر یونایتد که اولین محل آغاز فعالیت حرفه ای این بازیکن در تیم های ورزشی بوده هم سبب شده تا کودکان طرفدار این تیم رشد خیره کننده ای داشته باشند. به طبع این رویداد استفاده از طرح تم باشگاه منچستر و تصویر رونالدو با لباس جدیدش برای دکور و وسایل جشن رونق بسیاری داشته است. به طور حتم انیمیشن لوکا، یکی از موفق ترین پروژه های دیزنی در سال های اخیر بوده است. این پویانمایی رایانه‌ای در ژانر ماجراجویی، فانتزی و کمدی–درام به کارگردانی انریکو کازاروزا ساختهٔ پیکسار توانسته است خود را به سرعت تبدیل به محبوب ترین فیلم پسرانه سال کند. استفااده از المان های دریایی و ماهی های رنگارنگ در کنار سه شخصیت اصلی داستان سوژه اصلی طراحی دکورها، کیک ها و وسایل پذیرایی جذابی شده اند که میتواند انتخاب خوبی برای تم جشن شما باشد. آخرین عنوان از موضوعات تم تولدهای محبوب نیز مربوط به بازی جدید و ساده ای است که روی تلفن همراه خیلی از پسربچه ها میتوانید پیدایش کنید. بازی امانگ اس، یک بازی ویدئویی چندنفره آنلاین در سبک کسر اجتماعی است که توسط استودیوی بازی سازی آمریکایی Innersloth ساخته شده است. نکته جالب بازی این است که طراحی آن به سبک فلت و با کاراکترهای دو بعدی رنگی در محیطی ساده با رنگ های خنثی و ترکیب های خلوت و به دور از پیچیدگی های بازی های ویدئویی صورت گرفته و بیشتر کشش داستانی و هیجان بازی شما را همراه می کند. این کاراکترهای رنگی که شبیه فضانوردانی هستند که لباس های رنگی پوشیده اند به همراه نقش فضای سیارات و منطومه ها اصلی ترین الگوهای مورد استفاده در تم تولد امانگ آس هستند که در مدل های مختلف تا به حال اجرا شده اند.

7 تم تولد محبوب سال 2021

7 تم تولد محبوب سال 2021

در پایان میتوان گفت با تمام محدودیت های موجود برای تولید و طراحی وسایل جشن، همه ساله موضوعات مختلفی محبوبیت پیدا می کنند که ممکن است چند ماهی تا تامین محصولات مرتبط با آنها همچون بادکنک و وسایل پذیرایی فاصله داشته باشیم و اثری از آنها در بازار وسایل جشن نبینیم. برخی برندهای مبتکر و پرچم دار با تولید محصولات سفارشی توانسته اند از این فرصت استفاده کنند و خلا ایجاد شده در بازار را پوشش دهند. ما در میان تولید کننده های مختلف فروشگاه سورتایم را به شما پیشنهاد میکنیم که در کنار تم تولد سفارشی، محصولات خاص دیگری همچون، شمع، بنر، بادکنک، استند و دیگر محصولات سفارشی را تولید میکنند. شاید این پیشنهاد به شما کمک بکند تا در جشن های بعدی با دست بازتری برای تم و دکور جشن خود انتخاب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...