قمه کشی دزد خشن برای فروش پمپ آب سرقتی / 2 مرد در خیابان گیشا چاقو چاقو شدند + جزئیات


قمه کشی دزد خشن برای فروش پمپ آب سرقتی / 2 مرد در خیابان گیشا چاقو چاقو شدند + جزئیات

حوادث رکنا: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای خبر داد که 2 شهروند را با قمه مجروح کرده بود.

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " گفت: در تاریخ ۲۷ آبان ماه یک فقره درگیری و سرقت پمپ آب در خیابان گیشا به کلانتری ۱۳۷ نصر گزارش شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر به محل مذکور اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی خود را آغاز کردند.

دستگیری سارق پمپ آب در غرب تهران

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد سارق حرفه ای پس از سرقت پمپ آب از یک ساختمان در غرب تهران برای فروش اموال مسروقه به فروشگاهی در خیابان گیشا مراجعه کرده که در آنجا توسط مالباختگان شناسایی می شود که پس از وقوع درگیری ۲ نفر را با قمه از ناحیه صورت مجروح کرده و بلافاصله متواری شده است‌.

وی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر پس از دریافت این اطلاعات تجسس های اولیه را آغاز و دقایقی بعد با اقدامات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی سارق حرفه ای را بعد از ظهر همان روز در خیابان گیشا هنگام فرار با موتورسیکلت دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد متهم ۳۴ ساله دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و شرارت بوده و همچنین موتورسیکلت کشف شده از وی مسروقه بوده و چندی قبل در جنوب تهران به سرقت رفته است.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و درگیری با سلاح سرد در غرب تهران اعتراف کرد.

موقوفه ای در پایان با بیان اینکه حال عمومی مصدومان این حادثه در بیمارستان مساعد گزارش شده است خاطرنشان کرد: پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی