توصیه پویان مختاری برای ازدواج / زن استقلالی بگیرید + فیلم


توصیه پویان مختاری برای ازدواج / زن استقلالی بگیرید + فیلم

رکنا:ویدیو جنجالی پویان مختاری شاخ اینستاگرامی درباره ازدواج با دختر استقلالی که باعث حمله به او شده است.

پویان مختاری یکی از پر حاشیه ترین بلاگر اینستاگرامی است . ویدیو تحریک آمیز پویان مختاری بر علیه استقلالی ها باعث شده که به او حمله کنند و برای ساعاتی پیج پویان مختاری از دسترس خارج شد.پویان مختاری چند روزی است که مجرد است و به رابطه با دخترهای مختلف و ناشناس روی آورده و می گوید که می خواه داز این به بعد همین سبک زندگی را ادامه دهد و دیگر رابطه طولانی مدت (منظورش از طولانی مدت دو سه ماهه است) را دوست ندارد و پویان مختاری می خواهد مثل ساشا سبحانی غرق در لجن رابطه های نامشروع شود.

توصیه پویان مختاری برای ازدواج / زن استقلالی بگیرید + فیلم

راه حل پویان مختاری برای دستگیر نشدن

زندگی در لندن مانند ترکیه آزاد نیست و یک کشور اروپایی با قوانین مالیاتی سنگین است به همین دلیل پویان مختاری نیاز به پولشویی دارد. پویان مختاری که ثروتش را از طریق قمار و شرطبندی و خالی کردن حساب های مردم به دست آورده برای اینکه بگوید اهل تجارت است چند برند فیک تجاری مثل خاویار pm رونمایی کرده تا بگوید که ثروتش را از این راه به دست آورده ولی این صحنه سازی ها برای مردمی که تا همین چند ماه پیش توی سایت های او بودند بی اثر است. نیلی افشار هم می خواهد زندگی قبلی خودش که با برهنه شدن و حاشیه توانسته بود فالوور جذب کند را فراموش کند و خودش را خواننده معرفی کند. او چند موزیک هم خوانده و در حال کار بر روی موزیک های جدید است. شاید اگر یکجا بشود بگویی جهان سومی همین جاست ! او از صبح تا شب در خیابان های لندن در حال نمایش دادن ماشین هایش است و عکس گرفتن با آنها در خیابان ها که اگر برای ایرانی ها این کار را می کند باید بگوییم فخر فروشی و اگر برای لندنی ها این کار را می کند که باید بگوییم همان جهان سومی و اگر برای سوزاندن نیلی عشق سابقش این کار را می کند که خودش رابطه را بهم زد !

توصیه پویان مختاری برای ازدواج / زن استقلالی بگیرید + فیلم

آنچه از پویان مختاری می دانیم

خواننده رپی که حالا قمارباز شده است : نامزد سابق ریحانه پارسا و نیلی افشار و یکی از بزرگترین سرشبکه های قمار و شرطبندی در اینستاگرام که حالا به لطف ثروت باد آورده خد ارا هم بنده نیست ! پویان مختاری متولد ۸ مهر ماه ۱۳۶۹ در شهرستان ایذه ، خواننده ایرانی اسـت. او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اهواز اسـت. موسیقی را از یک بیت ۴۰ ثانیه ای « تا صحو ای بو اوفتیم و ره / از اشکفت و الهک تا کولفرح» شروع کرد. این آهنگ ناخواسته پخش شد و میشه گفت برخورد کسانی که آهنگ رو گوش کردن باعث شد کارم را ادامه دهم. تا کنون هیچگونه اطلاعاتی از پدر پویان در شبکه های اجتماعی یا از زبان خودش منتشر نشده اسـت، ولی بـه گفته خودش مادرش در ترکیه زندگی می‌کند. فرزند اول خانواده اسـت و یک برادر بـه اسم پدرام و یک خواهر کوچک تر از خودش بـه اسم نیکیتا دارد، خواهر و برادرش نیز ایران را ترک نموده و در حال حاضر در ترکیه ساکن هستند.

توصیه پویان مختاری برای ازدواج / زن استقلالی بگیرید + فیلم

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حجم ویدیو: 2.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر