گام بلند فولاد هرمزگان در حمایت از مردم مناطق زلزله زده فین


گام بلند فولاد هرمزگان در حمایت از مردم مناطق زلزله زده فین

عطالله معروفخانی با حضور در بین زلزله زدگان بر حمایت فولاد هرمزگان از آنان‌ تاکید و اظهار داشت؛ ما را در کنار خود بدانید.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران این شرکت از روستاهای زلزله زده بخش فین در استان هرمزگان بازدید و ضمن توزیع غذای گرم برای وعده شام و ناهار در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.
مدیرعامل فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران این شرکت از روستاهای زلزله زده بخش فین در استان هرمزگان بازدید و ضمن توزیع غذای گرم برای وعده شام و ناهار در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

گام بلند فولاد هرمزگان در حمایت از مردم مناطق زلزله زده فینمعروفخانی با حضور در بین زلزله زدگان بر حمایت فولاد هرمزگان از آنان‌ تاکید و اظهار داشت: ما را در کنار خود بدانید.
وی در این دیدارها بر تاکید وزیر صمت فاطمی امین و مدیرعامل فولاد مبارکه طیب نیا بر حمایت فولاد هرمزگان از زلزله زدگان در حد توان اشاره و از ایشان برای این حمایت ها قدردانی کرد.
وی از خرید ۱۰۰۰ تخته چادر اسکان به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال و تهیه ۵۰۰۰ بسته بهداشتی توسط فولاد هرمزگان جهت توزیع در بین زلزله زدگان در روزهای آتی خبر داد.
در پایان این بازدیدها در جلسه ای که در بخشداری فین تشکیل شد، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر فین نیز از حضور به موقع و حمایت فولاد هرمزگان از زلزله زدگان قدردانی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا