فیلم مهمانی پرحاشیه مهدی قائدی برای همسر جنجالی اش !


فیلم مهمانی پرحاشیه مهدی قائدی برای همسر جنجالی اش !

رکنا: ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که چند روزی به ایران آمده بود حالا به دبی برگشته و مهدی برای او سنگ تمام گذاشته است.

همسر مهدی قائدی ستاره معصومی نام دارد. همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است. همسر مهدی قائدی همیشه در حال فخرفروشی در اینستاگرام است. به تازگی تولد همسر مهدی قائدی بوده است. همسر مهدی قائدی مهمانی لاکچری ای را به مناسبت بازگشت همسرش به دبی گرفت.

به گزارش رکنا، خانم ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که چند روزی به ایران آمده بود و البته تصاویر او در ایران حاشیه ساز شده بود حالا دوباره به دبی برگشته و مهدی هم به مناسبت بازگشت او مهمانی لاکچری زیر را تدارک دیده است.

ستاره معصومی که با انتشار تصاویر زندگی لوکس خود در دبی حاشیه های زیادی را ایجاد کرده است ظاهرا دوباره به مرکز فرماندهی بازگشته تا قدرتمندتر از همیشه آغاز کند. این روزها در فضای مجازی شایعاتی درباره طلاق مهدی قائدی از همسرش منتشر شده که اصلا صحت ندارد و به شدت تکذیب می شود و تمامی این ها برای صحبت های امیر تتلو درباره او بوده است.

فیلم مهمانی پرحاشیه مهدی قائدی برای همسر جنجالی اش !

از روزی که ستاره معصومی با مهدی قائدی ازدواج کرد تا به امروز حاشیه های ایجاد شده درباره او توانسته او را به شاخ اینستاگرامی تبدیل کند و خب برای او کسب درآمد نیز داشته باشد. در ایران بخواهی شاخ اینستاگرام شوی راه سخت و دشواری را پیش رونداری کافی است که اهل جنجال و حاشیه درست کردن باشی و سرت درد کند برای دردسر ! اگر همسرت فردی مشهور باشد مثل ستاره معصومی و مهدی قائدی این راه خیلی سریعتر است و در کمترین زمان ممکن تبدیل به یک شاخ اینستاگرامی می شوید. بعد از رفتن مهدی قائدی بیش از آنکه حاشیه ها سمت مهدی باشد به سمت همسرش رفت ! چراکه در طول مدت گمانه زنی ها او بود که با طرفداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند. البته استقلالی ها دل خوشی از او ندارند چرا که درباره انتقال مهدی قائدی به تیم عربی به آنها دروغ گفت (درسته که نقشی در انتقال نداشت ولی در یک بازی اینستاگرامی آنها را بازی داد) ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت : هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست ...

چه شد که ستاره معصومی شاخ اینستاگرام شد ؟ چرا ستاره معصومی همسر مهدی قائدی اینقدر برای رسانه ها مهم شد و توانست مشهور شود ؟ ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند. البته استقلالی ها دل خوشی از او ندارند چرا که درباره انتقال مهدی قائدی به تیم عربی به آنها دروغ گفت (درسته که نقشی در انتقال نداشت ولی در یک بازی اینستاگرامی آنها را بازی داد) ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت : هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست ...

فیلم مهمانی پرحاشیه مهدی قائدی برای همسر جنجالی اش !

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حجم ویدیو: 1.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در