عیادت از همرزم شهید حسین همدانی در شهرقدس/ شهادت آرزوی «احمد» بود


عیادت از همرزم شهید حسین همدانی در شهرقدس/ شهادت آرزوی «احمد» بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان در شهرستان های قدس و شهریار گفت: هر کس در راه شهدا قدمی بردارد پاسخ مضاعف آن را خواهد دید.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان آئین دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان در شهرستان های قدس و شهریار با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت شهرقدس و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

این مراسم همراه با پرچم حرم مطهر رضوی و اهدای بسته‌های متبرک فضای امام رضایی به خود گرفت.

پیگیری امور جانبازان در شهرقدس

طی این دیدارها با حضور در منزل جانباز متوفی محمد اکبری ضمن دلجویی از خانواده، در خصوص روند امور پرونده مرحوم و رسیدگی به آن در کمیسیون پزشکی نیز گفت و گو شد.

جانباز محمد اکبری در سال 61 در عملیات بیت المقدس به مقام جانبازی رسید و با 40 درصد جانبازی تحت درمان ها جراحی های متعددی قرار گرفت و عاقبت پس از تحمل سال ها درد و رنج در مهرماه سال جاری در ایام اربعین حسینی آسمانی شد.

عیادت از همرزم سردار شهید همدانی

همچنین از جانباز حسین گودرزی فر که در منطقه شلمچه در عملیات کربلای 5 بر اثر موج انفجار و گاز شیمیایی در سن 19 سالگی مجروح شده بود، عیادت شد.

جانباز گودرزی با 35 درصد جانبازی در بنیاد شهید از همرزمان سردار شهید حاج حسین همدانی است و خاطرات بسیاری از دوران دفاع مقدس همراه داشته و رشادت های گوناگونی در دفاع از خاک ایران رقم زده است و خلوص نیت در امور را سرلوحه کار خود می داند.

شهید حبیبی فر به آرزویش رسید

در ادامه این بازدیدها پس از حضور در دفتر امام جمعه وحیدیه شهریار، با خانواده شهید ستوان یکم احمد حبیبی فرد از شهدای مدافع حریم نظم و امنیت که در تاریخ 2 بهمن 1399 در منطقه سیستان و بلوچستان در سن 29 سالگی به شهادت رسید، دیدار و گفت و گو شد.

پدر شهید حبیبی فرد با تاکید بر اخلاق مداری، دینداری و توجه به ایتام شهید بزرگوار بیان کرد: شهادت، آرزوی احمد بود و در نهایت به آرزویش رسید و موجب سرافرازی خود و خانواده اش شد.
عبداله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه یکی از نام های خداوند شهید است، بیان کرد: شهدا همنام خداوند هستند و شهدا زیر دِین کسی نبوده اند و هر کس در راه شهدا قدمی بردارد پاسخ مضاعف آن را خواهد دید.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم شائق امام جمعه شهر وحیدیه نیز خاطرنشان کرد: شهید حبیبی فرد پیش از شهادت، با فانی شدن از دنیا شهید شد و توفیق شهادت یافت.

دیدار با شهید امنیت مرتضی ابراهیمی

آخرین بازدید که همراه با سرهنگ فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار انجام شد، با خانواده شهید مدافع امنیت پاسدار مرتضی ابراهیمی دیدار شد.

شهید ابراهیمی در 26 آبان 1398 در شهرستان ملارد براثر درگیری با آشوبگران، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و دو فرزند پسر از خود به یادگار گذاشت.

در این برنامه ضمن گفت و گو با خانواده و همسر شهید، برخی مسائل موجود، مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی