استاندار سمنان: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های نظام است


استاندار سمنان: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های نظام است

سمنان-ایرنا- استاندار سمنان با انتشار پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و اعلام کرد: هفته بسیج فرصتی ناب برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و بیعت مجدد با حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و شهدای والامقام ایران اسلامی است.

به‌ گزارش ایرنا، در پیام شامگاه شنبه سیدمحمد رضا هاشمی آمده است: هفته بسیج فرصت خوبی برای بیان‌ افتخارات و توانمندی هایی است که شیرمردان و شیرزنان بسیجی این سرزمین با اتکای به خداوند سبحان و در سایه سار تلاش و کوشش، به آن دست یافته و بیش از پیش موجب مباهات و عزت ایرانیان در سراسر گیتی را فراهم کردند.

در ادامه پیام هاشمی آمده است: خداوند را شاکریم که جوانان رشید و غیرتمند بسیجی این دیار با رشادت ، ایستادگی و ایثارگری موفق شده اند تا مرزهای پر افتخار دانش و علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها فتح کنند و به ویژه طی ۲۰ ماه اخیر و همزمان با شیوع کرونا با همراهی مسئولان ستاد مدیریت مقابله با کرونا در عرصه های گوناگون همچون انجام ضدعفونی معابر و مراکز پرتردد و به ویژه در انجام واکسیناسیون عمومی ، عزت و سرافرازی ملت شریف ایران را رقم بزنند.

وی ادامه داد: با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر این سرزمین و به ویژه شهدای والامقام بسیجی ، فرارسیدن هفته بسیج را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا ، رئیس جمهوری مردمی و دولتمردان کار و کرامت و به ویژه تمامی بسیجیان غیرتمند ، مجاهدان میدان نبرد و مدافعان حرم و خانواده معظم شهدا و نیز به پیشگاه ملت شریف و انقلابی ایران و استان سمنان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند سبحان برای همگان ، عافیت و سعادت آرزومندم.

از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط