رامانا سیاحی معشوقه تتلو : عکس برهنه بهتر است! + فیلم


رامانا سیاحی معشوقه تتلو : عکس برهنه بهتر است! + فیلم

رکنا: رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی و عشق سابق تتلو می گوید که اگر در ترکیه عکس برهنه می گذاشتم اینقدر مردم انتقاد نمی کردند.

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی است . تصاویری از رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی که این روزها مشهور شده در کنار امیر تتلو زمانی که در ایران بود منتشر شده و رامانا سیاحی را مجبور به اعتراف درباره رابطه اش با تتلو کرده است. رامانا سیاحی افشاگری جدیدی کرد. رامانا سیاحی فیلم جدیدی را منتش کرد.

به گزارش رکنا، رامانا سیاحی دختری که به خاطر شباهتش به آنجلینا جولی و رابطه با امیر تتلو به شهرت رسیده است می گوید مردم انتقاد می کنند که چرا همه ی هنر تو این است که شبیه آنجلینا جولی هستی.

رامانا سیاحی در ادامه می گوید اگر مثل خیلی از افراد و شاخ های اینستاگرامی تنها هنرم برهنه شدن و انتشار تصاویر لختی در ترکیه بود دیگر شما انتقاد نمی کردید و فقط لایک می کردید.

رامانا سیاحی معشوقه تتلو : عکس برهنه بهتر است! + فیلم

در هفته های گذشته تصاویری از او و امیر تتلو منتشر شده (توسط خبرنگاری که خودش را افشاگر شاخ های اینستاگرامی می داند) و ادعا می شود که او زمانی که امیر تتلو در ایران بوده با هم در ارتباط بوده اند. عکس های رامانا سیاحی بدل ایرانی آنجلینا جولی در کنار امیر تتلو منتشر شد و او در واکنش به این اتفاق اظهار بی اطلاعی کرد و البته بعد از آن موج به وجود امده از این اتفاق را در دست گرفت و شروع به تعریف و تمجید از امیر تتلو کرد که به نوعی رابطه خود و او را تایید کرد. او با انتشار این تصاویر توانست در یک هفته نزدیک به صد هزار فالوور در اینستاگرام بگیرد که برای او رشد بسیار قابل توجهی است. با این وجود تمامی ادعا درباره اینکه خودش این تصاویر را منتشر کرده است را تکذیب می کند و می گوید من به شیوه سالم می خواهم در اینستاگرام پیشرفت کنم. بیشتر فعالیت او در اینستاگرام (به جز حاشیه ساختن) سفر به مناطق مختلف ایران و تبلیغ هتل ها و مراکز تجاری است و به نوعی بلاگر اینستاگرامی است. او خودش را مدل می داند و به شهرها و کشورهای زیادی سفر می کند و البته می گوید این سفرها بیشتر کاری است. در خارج از ایران کشور فرانسه را به عنوان کشور دوم خودش می داند و می گوید در آنجا به عنوان مدل مشهور شبیه به آنجلینا جولی شناخته می شود و از او امضاء می گیرند.

اگر رشد فالوورهای او همینطوری ادامه پیدا کند خیلی زود یک میلیونی می شود. خانم رامانا سیاحی از دو روش در حال کسب شهرت است. اول با حاشیه هایی که درباره او و امیر تتلو به وجود آمده و دوم به دلیل شباهتش به خانم آنجلینا جولی هنرپیشه مشهور خارجی و خب تا به امروز هم فالوورهای اینستاگرامش رشد خیلی خوبی داشته اند که بیشتر به دلیل شباهتش به آنجلینا جولی است. خودش بلاگر معمولی است و بیشتر به تبلیغات هتل ها و مکان های گردشگری می پردازد. جالب است بدانید که نام اصلی او سمیه سیاحی است و می گوید برای اینکه بتواند در خارج از کشور فعالیت مدلینگ انجام دهد این نام را انتخاب کرده است. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به دلیل شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می کند و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است. پدران ما بد نبودند فقط بلد نبودند هنوز هم وقتى باهاش حرف میزنم راجع به جبهه و اون زمانها چنان با عشق حرف میزنه که به نفس نفس میوفته انگار تو اون روزگاره هنوز ببخش پدرم که برات ازون روزگار فقط یه تن پٌر از تاول و ریه داغون ویه اعصابِ خراب موند و هیچى به دست نیووردى جز اندوهى که هنوز دلت میخواد اون روزا باشه تو باز برى بجنگى منو ببخش که کوتاهى کردم و پیگیر پرونده هاى جانبازیت نشدم میدونم چه دردى میکشى ولى خوب عوضش خیلیا از جان بر کفى شما و دوستان غیورتان بببین چه بیشرمانه میتازند.

رامانا سیاحی معشوقه تتلو : عکس برهنه بهتر است! + فیلم

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
6 4

حجم ویدیو: 2.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی