تلاش فیل مادر برای بیدار کردن بچه فیل مُرده


تلاش فیل مادر برای بیدار کردن بچه فیل مُرده

ویدئویی که تلاش یک فیل مادر برای بیدار کردن بچه مرده اش را نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه غم انگیز تلاش فیل مادر برای بیدارکردن بچه فیل مرده را به تصویر می‌کشد. این ویدئو در منطقه «پالاکاد» واقع در ایالت کرالا هند تهیه شده است.

در این ویدئو فیل مادر پس از حاضر شدن در بالای جسد بچه فیل، در حالی که تصور می‌کند بچه اش خوابیده است با تکان دادن آن تلاش می‌کند آن را از خواب بیدار کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این حیوان چند بار با خرطوم خود بچه فیل را تکان داده تا بلکه از خواب بیدار شود. این در حالی است که این بچه فیل پیشتر جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید

سگ قهرمان، جان نوزاد زنده به گور شده را نجات داد! +فیلم

گفته می‌شود این بچه فیل بر اثر برق گرفتگی جانش را از دست داده بود. اداره جنگلبانی و حیات وحش هند اعلام کرد پس از انجام کالبدشکافی علت دقیق مرگ این فیل را اعلام خواهد کرد. «کورا سرینیواس»، یک مقام جنگلبانی هند در این باره گفت: «یک کابل لخت برق به چاه کوچک متصل شده بود که به نظر می‌رسد این بچه فیل با آن تماس پیدا کرده است.»

گفتنی است؛ انتشار این تصاویر با واکنش کاربران محلی در هند همراه بود و بسیاری از عملکرد ضعیف جنگلبانی محلی در مراقبت از این فیل انتقاد کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403