راه خلخال به پونل بازگشایی می‌شود


راه خلخال به پونل بازگشایی می‌شود

اردبیل_ایرنا_ سرپرست فرمانداری خلخال گفت:راه ارتباطی خلخال به پونل که از سمت گیلان با خاک ریزی میان جاده مسدود شده است، بازگشایی می‌شود.

مسعود یگانه روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: محور ارتیاطی خلخال به پونل توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضوانشهر و بدون هماهنگی با فرمانداری آن شهرستان‌ بصورت یک طرفه درمحل گردنه زندانه با دپوی خاک وسط جاده مسدود شده است.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی جوی که بارندگی‌های برف سبک وخطر ساز نیست لزومی به انسداد راه نبوده و با هماهنگی صورت گرفته با فرماندار رضوانشهر این راه ارتباطی مجددا باز و در اختیار مردم منطقه و مسافران قرار می‌گیرد.

وی گفت: مسدود کردن این راه بدون اطلاع‌رسانی و نصب هرگونه تابلو و علائم، موجب سرگردانی رانندگان و سرنشینان ده‌ها دستگاه خودرو در میان این محور ارتباطی شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: در جریان برف و کولاک روز گذشته بیش از 300 دستگاه خودرو در داخل حوزه استحفاظی استان گیلان زمین‌گیر شده بودند که با اعزام اکیپ‌های راهداری خلخال به این محل همه خودروها از برف و یخ رها و به سمت مسیرهای خود هدایت شدند.

به گفته وی، راه ارتباطی خلخال به پونل یکی از دو محور پر تردد منتهی به استان گیلان است که در سال‌های گذشته با هدف پیشگیری از حوادث سقوط بهمن و در زمان بارش‌های سنگین برف بر روی خودروها مسدود می‌شد اما هم اکنون سطح جاده در حوزه های استان اردبیل و خلخال برای تردد خودروها مناسب بوده و لزومی برای انسداد راه در وضعیت و شرایط جوی فعلی دیده نمی‌شود.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان قرار دارد. عمده تردد اهالی این شهرستان به گیلان از طریق جاده خلخال به اسالم و خلخال به پونل صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403