خلخال شهر کتاب‌خوان کشور می‌شود


خلخال شهر کتاب‌خوان کشور می‌شود

اردبیل- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت:خلخال به عنوان شهر کتاب خوان کشور پیشنهاد شده و پس از طی مراحل قانونی و اداری این شهر صاحب این عنوان می‌شود.

به گزارش ایرنا،زعفر احدزاده روز یکشنبه در نشستی با فرماندار خلخال با اشاره به غنای فرهنگی این شهرستان و همچنین بالا بودن سرانه مطالعه کتاب در آن بیان کرد: این شهر برای کسب عنوان شهر کتابخوان کشور در استان انتخاب شده است.

وی افزود: انتظار از اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان طرح این موضوع در نخستین جلسه این شورا برای فراهم شدن زمینه معرفی خلخال به عنوان شهر کتابخوان استان اردبیل در اینده نزدیک است .

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته برای راه‌اندازی کانون زبان‌های خارجی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در خلخال اظهار کرد: در صورت واگذاری یکی از ساختمان‌های اداری و یا مدرسه بلا استفاده این شهر، این کانون راه اندازی خواهد شد.

احدزاده با گرامیداشت ایام هفته بسیج و بابیان اینکه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان اردبیل به نام مبارک شهیدان بسیجی نوجوان نام‌گذاری شده است، گفت: در اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف به تبیین شخصیت و ایثار شهدا پرداخته می‌شود.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...