نشست ترجمه و ترجمه شناسی مهدی سحابی در موزه هنرهای معاصر تهران


نشست ترجمه و ترجمه شناسی مهدی سحابی در موزه هنرهای معاصر تهران

دومین نشست تخصصی بررسی و نقد آثار نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی دوم آذر ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، دومین نشست تخصصی نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی با عنوان "ترجمه و ترجمه شناسی" ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز سه شنبه دوم آذرماه در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و دبیر این نشست سهراب احمدی است.


بخش نخست نشست با عنوان " ترجمه سحابی از پروست و نظریه‌های ترجمه شناسی" با سخنرانی مهرگان نظامی‌زاده، دکترای زبان و ادبیات فرانسه و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۵ برگزار می شود و در بخش دوم مرضیه اطهاری نیک عزم، دکترای نشانه – معنا شناسی و زبان شناسی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با عنوان "تحلیل دو ترجمه از مهدی سحابی: سرخ و سیاه و مادام بوواری بر اساس آرای نظری اُمبرتواکو)" ساعت ۱۷ تا ۱۷:۴۵ سخنرانی می کند.


علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران حضور یابند یا به صورت آنلاین نشست را در زوم https://zoom.us/j/9610722839?pwd=eXNzRDVLc2hOaEFnU0JXams2MGRVdz09 تماشا کنند.


نمایشگاه مروری بر آثار مهدی سحابی از ۱۱ آبان ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده است و تا ۲۸ آذرماه ادامه دارد. مژده طباطبایی، کیوریتور هنری و سهراب احمدی کیوریتور بخش ادبی این نمایشگاه هستند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!