118 سارق در شهرستان ری دستگیر شدند


118 سارق در شهرستان ری دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری گفت: در راستای اجرای سلسله طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، 118 سارق که 24 نفر از آنان سارقان منزل بودند، دستگیر و 33 پرونده سرقت نیز کشف شد.  

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در اجرای این طرح که با رویکرد مبارزه با سارقان بود طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۵۳ نفر در تمام جرائم دستگیر شدند

وی اظهار داشت: کشف پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، دستگیری ۲۷ نفر خرده فروش موادمخدر و کشف هفت کیلو و ۹۵۹ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری پنج نفر در خصوص فروش مشروبات الکلی و کشف ۷۳ لیتر مشروب از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دستگیری سه قاچاقچی و کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال، توقیف ۱۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، بازدید از 334 مورد اصناف که ۱۸ مورد تذکر و هشت واحد صنفی پلمب شد از دیگر برنامه های این طرح بود.

جلیلیان افزود: اجرای سلسله طرح‌های محل محور، پاکسازی نقاط جرم خیز و آلوده از لوث سارقان، فروشندگان موادمخدر، اراذل و اوباش، مزاحمان خیابانی و معتادان متجاهر با جدیت ادامه دارد و این فرماندهی در اجرای قانون با هیچ متخلفی مماشات نخواهد کرد.

سارق سریالی موتور سیکلت های باقرشهر دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده باقرشهر، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ باقرشهر قرار گرفت.

جلیلیان ادامه داد: با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی مشخصات ظاهری سارق به دست آمد و تیم های عملیاتی کلانتری باقرشهر به پوشش نقاط آلوده و جرم خیز از قبل شناسایی شده اقدام کردند.

وی گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ باقر شهر با توجه به‌ اینکه مشخصات ظاهری سارق را در اختیار داشتند طی گشت زنی سوژه مورد نظر را با یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده که به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد و پس از تعقیب و گریز طی یک عملیات ضربتی متهم به همراه موتورسیکلت دستگیر شد.

این مسئول با اشاره به اینکه متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت بود، یادآور شد: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه ارتکابی به پنج فقره سرقت دیگر در محدوده باقر شهر اعتراف و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی