عابدزاده بزرگ و یک حرکت باورنکردنی!(عکس)


این درست که امیرعابدزاده یکی از مورد توجه ترین ستاره‌های فوتبال ایران در یکی دو سال گذشته است اما پدر افسانه‌ای‌اش همچنان جای خود را در بین هواداران فوتبال دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بی راه نیست اگر احمدرضا عابدزاده را به عنوان محبوب ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران برشماریم. ستاره‌ای که در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرد و در هردو، جام‌های مختلفی به دست آورد و به شدت مورد علاقه طرفداران هردو باشگاه بود تا جایی که می‌شود انتقال او از استقلال به پرسپولیس را یکی از بزرگترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران نام برد که از نظر سر و صدا و تاثیرات بعدی شاید تنها جابجایی مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال با این نقل و انتقال بزرگ برابری می‌کند.

عابدزاده از اواسط دهه ۱۹۸۰ تا سال ۲۰۰۰ میلادی مهم‌ترین چهره دروازه‌بانی ایران بود و در نهایت به دلیل مشکلات شدید در ناحیه زانو فوتبال را ترک کرد.

او اگرچه در دوران بعد از فوتبال به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها مدتی در تیم‌های مختلف مشغول بوده اما حالا می‌تواند به خود ببالد که حداقل یک گلر ملی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. پسرش امیر که از بچگی سخت‌کوشی و تمرینات کشنده را در کنار پدر یاد گرفته و تجربه کرده و انجام داده است تا جایی که امروز هیچ مانعی مقابل اراده او نیست.

عابدزاده بزرگ و یک حرکت باورنکردنی!(عکس)

این تصاویر ویدئویی تازه از احمدرضا عابدزاده است که او را در حال ورزش و مثل همیشه بدن‌سازی نشان می‌دهد. اگرچه تفاوت این یکی با قبلی‌ها چالشی است که او در سن ۵۵ سالگی روی بدن خود به نمایش می‌گذارد. اینکه یک هم باشگاهی سنگین وزن با زانو روی ستون فقرات او قرار گرفته و عابدزاده انگار نه انگار!

بی دلیل نیست که عابدزاده در بین هم دوره‌هایش بدنی ورزیده و روی فرم دارد و هنوز قدرت دستان و پنجه‌هایش بین همه زبانزد است. البته توصیه ما به شما این است که هرگز این حرکت را انجام ندهید. این چیزی است که فقط از یک عابدزاده برمی‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید