امنیت غذایی کشور با امنیت ملی گره خورده است


امنیت غذایی کشور با امنیت ملی گره خورده است

نشست هماهنگی تبیین سیاست‌های اجرایی، تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه، وزیر جهاد کشاورزی و روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌های کشور در سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک هفته بسیج و...

امنیت غذایی کشور با امنیت ملی گره خورده است

نشست هماهنگی تبیین سیاست‌های اجرایی، تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی کشاورزی با حضور نماینده ولی فقیه، وزیر جهاد کشاورزی و روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌های کشور در سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و جهادگران این وزارتخانه به ضرورت امنیت غذایی در شرایط حساس فعلی اشاره کرد و خطاب به روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها اظهار داشت؛ شما مسئولیت غذایی مردم را به عهده دارید و رفع مشکلات غذایی و معیشتی از بزرگترین خیرات محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: امروز بحث امنیت غذایی و توزیع یکی از مباحث مهم کشور است و جهاد شما برطرف کردن مشکلات غذایی و معیشتی مردم است. وی افزود: در روایات داریم الخَلقُ عِیالُ اللّه، فأحَبُّ الخَلقِ إلى اللّه مَن نَفعَ عِیالَ اللّه، و أدْخَلَ على أهلِ بَیتٍ سُرورا مردم عائله خدا هستند؛ پس محبوبترین کس نزد خدا، آن است که به عائله او سود رساند و خانواده اى را خوشحال کند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان نکات اخلاقی خطاب به روسای سازمان وزارت جهاد کشاورزی در استان‌ها اظهار داشت: اگر هدف رسیدن به دنیا است در خدمت گذاری به مردم بدست می‌آید و اگر هدف آخرت باشد در خدمت گذاری به مردم بدست می‌آید. وی ادامه داد: طبق روایات اگر غم و گرفتاری کسی را برطرف کنید معادل ۷۰ حج مورد قبول است.

امنیت غذایی کشور با امنیت ملی گره خورده است

نماینده ولی فقیه بحث امنیت غذایی و توزیع را از مباحث مهم کشور دانست و اظهار داشت: جهاد امروز شما که کم از جهاد دوران دفاع مقدس ندارد برطرف کردن مشکلات غذایی و معیشتی مردم است. حجت الاسلام و المسلمین در ادامه با استناد به نامه حضرت علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر خواستار پیگیری مستقیم مشکلات مردم توسط مسئولین شد و اظهار داشت: امروز امنیت غذایی کشور با امنیت ملی گره خورده است و مسئولین باید شخصا پیگر رفع مشکلات باشند.

حجت الاسلام و المسلین ربانی در پایان خطاب به روسای سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: شما امروز جهادگران امنیت غذایی هستید و شامل دعای خیر حضرت والیعصر عجل الله هستید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی