انواع بالش طبی گردنی و مسافرتی، یک راهنمای خرید


برای خرید انواع بالشت طبی و گردنی و مسافرتی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ بهترین نوع این بالشت‌ها کدام است؟ حدود قیمت‌شان را می‌دانید؟ با ما در نی‌نی‌بان همراه باشید تا بگوییم.

بالش های مسافرتی به یکی از جنبه های مهم یک سفر راحت تبدیل شده اند. چه در حال پرواز باشید یا بخواهید سفر بین شهری با ماشین داشته باشید، می‌توانید از انواع بالشت طبی و گردنی و مسافرتی به کار برید. به این ترتیب بعد از اتمام سفر، در مقصد احساس کوفتگی ندارید. با روحیه خوب و انرژی زیاد، می‌‌توانید به فعالیت‌های روزمره خودتان برسید.

انواع بالش طبی گردنی و مسافرتی، یک راهنمای خرید

انواع بالش طبی و گردنی و مسافرتی چه فرقی دارند؟

با وجود به تنوع مدل‌های بالش مسافرتی در بازار، پیدا کردن بالش مناسبُ می‌تواند دشوار باشد. از آنجایی که همه بالش‌های مسافرتی به طور طراحی و تولید نمی‌شوند - طرح‌های مختلفی برای مطابقت با نیازهای مسافران مختلف ایجاد شده‌اند. این تفاوت‌ها در شکل‌ها، اندازه‌ها، وزن‌ و مواد پرکننده‌ بالش است.

بالش مسافرتی دور گردنی بالش دور گردنی کودک بالش دور گردنی عروسکی بالش دور گردنی طبی بالش طبی برای دیسک گردن بالش طبی برای آرتروز گردن

انواع بالش طبی گردنی و مسافرتی، یک راهنمای خرید
بالش مسافرتی دور گردنی

برای خرید بالش مسافرتی دورگردنی باید دقت کنید که مواد پرکردنی تمام بخش‌های گردن را محکم نگاه دارد.

بالش مسافرتی کوچک

بسیاری از بالش‌های مسافرتی سایز کوچکی دارند؛ می‌توانید با خود راحت در کیف دستی سفر بگذارید و سلامت گردن‌تان را تضمین کنید.

مطلب پیشنهادی: ایده برای اتاق خواب دخترانه، کمی خلاقیت به خرج دهید!

دوام بالش طبی

همچنین یافتن یک بالش مسافرتی بادوام بسیار مهم است، به خصوص اگر یک مسافر مکرر هستید. این تضمین می کند که مجبور نیستید هر بار که سفر می کنید یک بالش جدید بخرید.

نقاط مختلف هزینه زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین مهم است که تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید بپردازید، با در نظر گرفتن دوام و ارزش برای پول. اگر مکرراً سفر می‌کنید، ممکن است سرمایه‌گذاری بهتری برای خریدی باشد که مجبور نیستید دائماً آن را جایگزین کنید.

پیدا کردن یک بالش با روکش زیپ قابل شستشو از این نظر ایده خوبی است، و بدیهی است که قبل از انتخاب بالش، بررسی های آنلاین بالش های مختلف را مطالعه کنید.

انواع بالش طبی گردنی و مسافرتی، یک راهنمای خرید
بالش طبی گردن چیست؟

بالش‌های طبی با داشتن طراحی ارگونومی کمک می‌کنند، هنگام استراحت وزن گردن روی ستون مهره‌ها نیافتد و مشکلاتی شبیه آرتروز ایجاد نشود.

شکل بالش طبی و مسافرتی چگونه باشد؟


هنگام انتخاب بالش مسافرتی، مهم است که بفهمید کدام نوع را می خواهید. سه نوع اصلی بالش مسافرتی وجود دارد که به شرح زیر است:

بالش های مسافرتی بادی معمولا U شکل هستند. آنها را به سفتی دلخواه باد کنید یا باد کنید و آنها را به اندازه کوچک، فشرده و سبک تا کنید تا هنگام سفرهای جاده ای طولانی یا پروازها بسته بندی سبکی داشته باشید. بالش های بادی راحتی و حمایت از مسافران مقرون به صرفه را ارائه می دهند.

بالش های مسافرتی میکروبید با مهره های ریز پلی استایرن پر شده اند، U شکل و سبک وزن هستند. بالش‌ها برای راحتی و پشتیبانی از گردن تغییر شکل می‌دهند، اگرچه معمولاً کمترین میزان راحتی را ایجاد می‌کنند و برای بسته‌بندی‌های سبک ایده‌آل نیستند زیرا کمترین قابلیت حمل را دارند.

مطلب پیشنهادی: با کالای خواب ضد حساسیت برای همیشه با آلرژی‌های شبانه خداحافظی کنید!

بالش های مسافرتی فوم مموری سفت ترین بالش های موجود در بازار هستند و ثابت ترین بالش ها را برای گردن ارائه می دهند. آنها را می توان برای بسته بندی فشرده فشرده و قیچی کرد و به طور کلی به عنوان راحت ترین بالش مسافرتی توصیه می شود زیرا به شکل گردن شما در می آیند. اگرچه گران‌ترین، فوم مموری یکی از بهترین بالش‌های مسافرتی برای مسافران مکرر است.

همچنین می‌توانید گردن‌بندهایی را به شکل روسری‌های پیچیده و طرح‌هایی برای مسافرانی که هنگام خواب به جلو خم می‌شوند، پیدا کنید.

انواع بالش طبی گردنی و مسافرتی، یک راهنمای خرید
بالش مسافرتی خودرو

برای مسافرت‌های بین شهری یا مسافرت هوایی و حتی تردد با قطار می‌توانید از انواع بالش‌های مسافرتی خودرو استفاده کنید. برخی از این مدل‌ها، طوری طراحی شده‌اند که فرد بتواند گردن خود را روی میز تاشوی جلویش قرار دهد.

مراقبت از گردن

در سفر چگونه می خوابید؟ آیا هنگام خواب به جلو خم می شوید یا به عقب؟ آیا تا به حال در یک ماشین سواری یا پرواز از خواب بیدار شده اید و متوجه شده اید که گردنتان درد می کند؟

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب بالش مسافرتی باید ساپورت گردن باشد. یک بالش بادی یا فوم حافظه برای حمایت از گردن ایده آل است. اگر در طول سفر تمایل دارید هنگام خواب به جلو خم شوید، بریس های گردن می توانند نوع حمایتی را که نیاز دارید را فراهم کنند.

مطلب پیشنهادی: بهترین سرویس خواب خارجی چه ویژگی‌هایی دارد؟

نحوه خواب خود و نوع بالشی که بهترین حمایت از گردن را برای رایج ترین موقعیت های گردن شما ارائه می دهد را در نظر بگیرید.

انواع بالش طبی گردنی و مسافرتی، یک راهنمای خرید
بالش بادی مسافرتی

این بالش‌ها را می‌توان هنگام استفاده باد کرد و بعد از برگشتن از سفر باد آن را خالی کرد. به این ترتیب جایی در چمدان یا کیف دستی نمی‌گیرند؛ بعد از استفاده جمع می‌شوند و هنگام استفاده با یک تلمبه کوچک می‌توانید آنها را باد کنید.

مطلب پیشنهادی: سرویس خواب نوزاد مارک های معروف

انواع بالش طبی گردنی و مسافرتی، یک راهنمای خرید

بالش گردنی شنی

مواد پر کننده این بالش‌ها از شن‌های مصنوعی هستند. به دلیل ساختار دانه دانه برای گردن آرامش بخش‌اند و در حین استفاده حس خوبی ایجاد می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: برندهای معروف سرویس خواب ایرانی کدام‌اند؟

اندازه و وزن

بالش های مسافرتی از نظر اندازه و وزن متفاوت هستند، بنابراین مهم است که بالش مناسب با سبک سفر خود انتخاب کنید. اگر می خواهید سبک سفر کنید، بالش های کوچک و سبک را انتخاب کنید. مموری فوم و بالش های بادی نیز برای سفرهای سبک ایده آل هستند زیرا می توانید اندازه آنها را کم کنید.

با این حال، بالش های میکروبید ممکن است حجیم باشند، بنابراین اگر تصمیم به رفتن به این مسیر دارید، مهم است که مطمئن شوید فضای کافی در حمل شما وجود دارد. اکثر بالش های مسافرتی به هر حال سبک ساخته می شوند، اما هنوز هم یک نکته مهم است.

انواع بالش طبی گردنی و مسافرتی، یک راهنمای خرید

جنس پارچه

مسافران هنگام انتخاب بالش گردن تمایل به نادیده گرفتن پارچه دارند، اما این عامل مهمی برای اطمینان از راحتی شما است. بسیاری از مردم متوجه می شوند که بالش های پلاستیکی بادی پوست آنها را تحریک می کند، بنابراین مهم است که پارچه ای را انتخاب کنید که حتی در هوای گرم راحت باشد.

در نظر بگیرید که آیا سفرهایتان اغلب شما را به آب و هوای گرم می برد یا سرد. پنبه و پلاستیک صاف برای آب و هوای گرم ایده آل هستند در حالی که پشم گوسفند برای آب و هوای سرد یا پرواز عالی است.

قیمت بالش طبی

برای خرید بالش طبی و دورگردنی مسافرتی باید توجه کنید که قیمت انواع خارجی و برند، این محصولات بالای 10 میلیون تومان است. با این حال انواع ایرانی و چینی، قیمت خیلی پایین‌تری دارند.

بالش دور گردنی از کجا بخرم؟

برای تهیه بالش‌های طبی و مسافرتی باید به داروخانه‌ها یا فروشگاه‌های لوازم سفر یا تجهیزات طبی سر بزنید. به علاوه این بالش‌ها را می‌توانید در آنلاین‌شاپ‌های مشهور نیز پیدا کنید.

مطالب پیشنهادی:

بهترین برند‌های تخت خواب ترکیه، شما تخت خواب مدرن می‌پسندید یا تخت خواب کلاسیک؟ تخت خواب برای نوزاد، چه ویژگی دارد؟ خرید اینترنتی کیسه خواب نوزاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس