حمله استاد دانشگاه به طالبان با واژه گوساله!+ فیلم


حمله استاد دانشگاه به طالبان با واژه گوساله!+ فیلم

پارسینه: استاد دانشگاهی که در برنامه زنده تلویزیونی به طالبان تاخت، خبرساز شد

حمله استاد دانشگاه به طالبان با واژه گوساله!+ فیلم
طالبان می‌گوید استاد دانشگاهی که در یک برنامه زنده تلویزیونی در کابل، از این گروه به شدت انتقاد کرد، مورد حمله قرار نگرفته است. احمد‌الله وثیق، معاون سخنگوی طالبان، در تویتی نوشت: "شایعات حمله به فیض‌الله جلال، استاد دانشگاه کابل حقیقت ندارد، و او در صحبت تلفنی نیز آن را رد کرده است. "

فیض‌الله جلال، استاد حقوق دانشگاه کابل روز شنبه به عنوان تحلیل‌گر سیاسی در یک مناظره زنده تلویزیون طلوع نیوز کابل با محمد نعیم، سخنگوی دفتر طالبان در دوحه به او تاخت و از گروه طالبان به شدت انتقاد کرد.

ویدیوی بخشی از سخنان این استاد دانشگاه در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی افغانستان خبرساز شد، که نگران جان او به خاطر اظهارات صریح‌اش شده‌اند.

آقای جلال با الفاظ شدید به عملکرد طالبان تاخت و از آن‌ها خواست که "خود را اصلاح کنند، چون همه مردم از افغانستان در حال فرار هستند. "

به نظر رسید که به خاطر تندی سخنان جلال، مجری تلویزیون محلی مجبور به قطع برنامه شد. همچنین در ویدیوی باز نشر این گفتگو در یوتیوب جمله آخر جلال حذف شده است.

این استاد دانشگاه در دو دهه اخیر نیز منتقد حکومت‌های پیشین افغانستان بود و در برنامه‌های تلویزیونی به صراحت انتقاد می‌کرد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...