عضو عصائب اهل الحق: چارچوب هماهنگی شیعه به زودی ائتلافی با 92 کرسی در مجلس تشکیل می دهد


عضو عصائب اهل الحق: چارچوب هماهنگی شیعه به زودی ائتلافی با 92 کرسی در مجلس تشکیل می دهد

نماینده مجلس سابق از عصائب اهل الحق، خبر داد که چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه به زودی ائتلاف سیاسی با 92 کرسی تشکیل خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «میدل ایست»، «عبدالامیر تعیبان»، نماینده مجلس سابق از عصائب اهل الحق، خبر داد که چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه به زودی ائتلاف سیاسی با 92 کرسی تشکیل خواهد داد.

تعیبان در مصاحبه با شبکه «الفرات» گفت که درون چارچوب هماهنگی همکاری و انسجام کامل وجود دارد و به زودی یک ائتلاف سیاسی رسمی با حضور همه گروه‌های سیاسی عضو در چارچوب هماهنگی تشکیل خواهد شد که بیش از 92 کرسی در مجلس خواهد داشت.

وی افزود که تلاش سران تشکل‌های سیاسی برای خروج از بن ‌بست سیاسی در کشور ادامه دارد و تأکید کرد که تردید درباره نتایج انتخابات تردیدی بدون دلیل نیست بلکه نتیجه عملکرد کمیساریای انتخابات در اعلام نتایج است.

تعیبان تأکید کرد که عصائب تنها گروهی نیست که به نتایج انتخابات اعتراض دارد و افزود که با هرگونه دخالت خارجی از جمله از جانب سازمان ملل و شورای امنیت در روند رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی و اعتراضات به انتخابات مخالفیم.

او گفت که دیدار روز گذشته «جنین هنیس پلاسخرت» نماینده سازمان ملل در امور عراق با «قیس الخزعلی» دبیر کل عصائب اهل الحق به درخواست پلاسخرت انجام شده و در آن درباره بن‌بست سیاسی در کشور تبادل نظر شده است.

وی تأکید کرد که تقلب در انتخابات شاید کار کمیساریا یا طرف‌های خارجی باشد و افزود که بازشماری دستی آرا می‌تواند به اختلافات پایان دهد و اعتماد به روند انتخابات را بازگرداند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی