فرماندار: برای حل مشکلات خلخال از ظرفیت بسیج استفاده شود


فرماندار: برای حل مشکلات خلخال از ظرفیت بسیج استفاده شود

اردبیل_ایرنا_ سرپرست فرمانداری خلخال گفت:برای حل مشکلات این شهرستان در عرصه‌های مختلف ظرفیت بسیج باید بکار گرفته شود.

به گزارش ایرنا،مسعود یگانه روز دوشنبه در همایش فرماندهان و مدیران بسیجی خلخال اعلام کرد: تجربه نشان می‌دهد که هرجا و هر زمان استفاده از تفکر و ظرفیت بسیج برای حل مشکلات مختلف جامعه کارساز و نتیجه بخش یوده است .

سرپرست فرمانداری خلخال ورود بسیج ورود بسیج به مقابله با شیوع کرونا در جامعه و اثر بخش بودن آن را نمونه استفاده مفید از ظرفیت بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه نام برد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: روحیه جهادی و ارایه خدمات بی منت و صادقانه به مردم منطقه در عرصه‌های مختلف عمرانی،اقتصادی،بهداشتی و درمانی،اجتماعی، فرهنگی و ورزشی همواره گره‌گشای بسیاری از مشکلاتی بوده که گره آن با استفاده از سایر راه‌کارها باز نشده است.

یگانه گفت: تجربه چندین ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که وقت و هر هرجا به بسیج اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم، بنابراین برای حل مشکلات امروزی جامعه نیز لازم است که تفکر و ظرفیت بسیجی با تمام قدرت بکار گرفته شود .

سرهنگ پاسدار عادل صبور از بازنشستگان سپاه پاسداران خلخال و از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان نیز گفت: برای هرصندلی مدیران این کشور ۷۳ شهید گرانقدر تقدیم نظام اسلامی شده و از این جهت حفظ و حراست از ارزش‌های بسیج امروز وظیفه هر یک از افراد جامعه است.

تجلیل از رزمندگان پیشکسوت بسیجی خلخال از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا