اعتیاد به مواد مخدر بزرگترین معضل اجتماعی خلخال است


اعتیاد به مواد مخدر بزرگترین معضل اجتماعی خلخال است

اردبیل_ایرنا_دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: افزایش آمار معتادان همچنان مهمترین معضل اجتماعی این شهرستان است و دستگاههای ذیربط باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام دهند.

به گزارش ایرنا،ارش جعفری روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خلخال افزود: در حالی که بیش از ۸۰ درصد سرقت‌های خرد در این شهرستان توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود، فقدان کمپ ترک اعتیاد دولتی مانعی در برابر دستگیری این افراد و هدایت آنها به کمپ‌ها است.

وی اظهار کرد: تنها کمپ ترک اعتیاد این شهر توانایی خدمت رسانی به ۳۰ نفر را هم ندارد و این در حالی است که برای این کمپ ۶۰ نفر ظرفیت در نظر گرفته شده و از طرفی خدمات ارایه شده به معتادان نیز قابل قبول نیست.

جعفری بیان کرد:علاوه بر نواقص موجود در بحث فضای فیزیکی ساختمان کمپ این محل فاقد اجرای برنامه‌های اعتقادی از جمله نمازخانه است که می‌تواند بیشترین تاثیر معنوی را بر روی مددجویان داشته باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله اداره بهزیستی در صدور مجوز برای متقاضیان راه‌اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد باید سرعت عمل بخرج دهند،گفت: ضعف نظارت و بازرسی هدفمند از سوی ارگانهای ناظر ‌از ایرادهای دیگر وارده بر کمپ ترک اعتیاد این شهرستان است.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال با تاکید بر هم‌افزایی مسئولان برای دست‌یابی به اهداف مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اظهار کرد: پلیس به تنهایی قادر به حل این معضل ریشه دار نیست.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس