پاورپوینت چیست به زبان ساده


پاورپوینت چیست به زبان ساده

اگر با نرم افزار قدرتمند پاورپوینت آشنایی ندارید. حتما مقاله جامع پاورپوینت چیست به زبان ساده را مطالعه کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آریا تهران، در این مقاله با معنی و کاربرد پاورپوینت آشنا خواهید شد.

پاورپوینت (Power point ) یک نرم افزار کاربردی زیر مجموعه آفیس (OFFICE) است. پاور پوینت نرم افزاری گرافیکی برای طراحی کاتالوگ ها، تبلیغات و ساخت فایل های چند رسانه ای است. در گذشته افراد از عکس برای نشان دادن موضوعات خود به دیگران استفاده می کردند که با پیشرفت تکنولوژی مایکروسافت برنامه ای کاربردی به نام پاورپوینت را در اختیار افراد قرار داد.
از پاورپونت برای طراحی اسلایدهای درسی و کاری استفاده می شود. محیط کاربری آسان برنامه پاورپوینت همراه با ویژگی چند رسانه ای بودن آن، افراد را ترغیب به یادگیری این نرم افزار جالب می کند. پسوند فایل های پاورپوینت PPT است. اگر با این توضیحات هنوز هم درباره برنامه پاورپوینت ابهام دارید، پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.
استفاده از پاورپوینت، عملکرد آموزشی را بهتر و روند آموزش را سرعت می بخشد. تنها وظیفه پاورپوینت انتقال هرچه بهتر مفهوم به بیننده است.محیط نرم افزاری پاورپوینت بسیار به نرم افزارهای دیگر مایکروسافت شباهت دارد.
برای اطلاعات بیشتر مقاله جامع پاورپوینت چیست را در وب سایت آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران مطالعه کنید.

پاورپوینت چیست به زبان ساده


معنی پاورپوینت

پاورپوینت در حقیقت یک برنامه نمایشی و چند رسانه ای توسعه یافته است. با رشد تکنولوژی و جوامع آموزشی، نیاز به برنامه ای که بتواند با کاربری آسان، مفاهیم را در قالب عکس و یا انیمیشن و حتی متن منتقل کند، افزایش یافت. این نیاز سبب شد تا برنامه پاورپوینت در کنار مجموعه های دیگر آفیس ارائه خدمت انجام دهد. پاور پوینت در اصل به معنای یک برنامه گرافیکی بسیار جامع می باشد.

تاریخچه پاورپوینت

برای استفاده بهتر از یک نرم افزار لازم است تاریخچه و اصالت کاربرد آن را بدانیم. نرم افزار پاورپوینت در ابتدا توسط کمپانی بزرگ فورثاوت و با نام اولیه پرزنتر برای سیستم عامل ها مکینتاش طراحی شد. پس از آن شرکت مایکروسافت، شرکت فورثاوت را خریداری و نرم افزار پاورپوینت را به بخش اصلی گرافیکی شرکت خود تبدیل کرد.

کاربرد پاورپوینت

پاورپوینت بیشتر در امور مرتبط با آموزش، تحصیل و کسب و کار به کار گرفته می شود. اکثر استادان برای تدریس از برنامه پاورپوینت برای انتقال درست مفاهیم خود استفاده می کنند. مهمترین مزیت برنامه کاربردی پاورپوینت، استفاده از عکس به همراه متن است. این مزیت یادگیری را افزایش داده و برای تجسم ذهنی مسئله، موثر است.
اکثر افراد حافظه بصری خوبی دارند از همین رو برای یادگیری باید مسئله را ببینند و در ذهن خود مجسم کنند. پس ما برای معرفی بهترین نرم افزار کاربردی برای تثبیت یادگیری این افراد را پاورپوینت می دانیم.
استفاده از پاورپوینت در اسلاید ها جالب حتی برای کنفرانس ها و سخنرانی ها نیز مرسوم است. محیط کاربری آسان نرم افزار پاورپوینت سبب شده تا تمامی افراد در همه سنین بدون محدودیت آن را یاد بگیرند.
امروزه شرکت ها و تمامی مجموعه ها به دنبال محیط کاربری زیبا و جذاب برای ارائه خدمات و محصولات خود دارند، از همین رو وجود یک گرافیست برای این امر ضروری است. برنامه پاورپوینت به شما کمک می کند تا با طراحی یک محیط هنرمندانه و زیبا، خدماتی بهتر را ارائه دهید.
به طور کلی کاربرد پاورپوینت برای ارائه تجاری محصولات، پرزنتیشن های علمی، ارائه پروژه های کاری، ارائه گزارشات کاری و ارائه تقویم های آموزشی می باشد.
مجتمع آموزشی آریا تهران با جلسات آموزشی و دوره های کاربردی پاورپوینت، این امر را برای شما آسان کرده است. دوره های آموزشی و کابردی آریا تهران، به صورت حضوری و غیر حضوری زیر نظر استادان مجرب و با ارائه مدرک آموزشی، محرک شما در این زمینه محسوب می گردد.

پاور پوینت درسی چیست

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که برای ارائه تحقیق و یا مطلب خود باید برای دیگر افراد سخنرانی کنید!
ارائه یا همان کنفرانس بیشتر در دوران دانشگاه کارایی دارد. اما اگر نمی دانید بهترین راه کنفرانس چیست نگران نباشید ما به شما کمک می کنیم.
شما می توانید با ساخت اسلایدهای جالب همراه با عکس و متن حتی با انیمیشن منظور و مفهوم خود را به بهترین روش و با استفاده از پاورپوینت به دیگران برسانید.
شاید تا به حال کنفرانس های خسته کننده زیادی دیده باشید اما شما می توانید با کمی خلاقیت و البته با یادگیری کامل پاورپوینت، ارائه عالی داشته باشید. ما در مجتمع آموزشی آریا تهران سعی کردیم تمامی آموزش های مربوط به ساخت یک پاورپوینت درسی خوب را به شما آموزش دهیم پس تنها با یک کلیک به صفحه آموزش پاورپوینت درسی رفته و در کوتاه ترین مدت زمانی تمامی کاربرد های پاورپوینت را یاد بگیرید.

برای شروع یادگیری روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش پاورپوینت ۲۰۱۶

پاورپوینت چیست به زبان ساده


دوره آموزش پاورپوینت

مجتمع آموزشی آریا تهران، دوره ای جامع و کاربردی برای اموزش پاورپوینت در اختیار شما قرار داده است. سر فصل های این دوره آموزشی از ابتدایی ترین عنوان مناسب برای افرادی که اصلا نمی دانند پاورپوینت چیست تا پیشرفته ترین امکانات آن را شامل می شود.
به شما پیشنهاد میکنم اگر به دنبال فرصتی برای یادگیری کامل پاور پوینت و یا حتی افکت های مختلف انیمیشنی هستید، به آموزش های جامع آموزشگاه آریا تهران سر بزنید مطمئنا به تمامی سوالات و ابهامات خود پایان می دهید.
پیشنهاد می کنیم برای یادگیری حرفه ای از فیلم های آموزش ICDL آموزشگاه آریا تهران استفاده کنید.
آدرس سایت: www.aryatehran.com
شماره تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶ و ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی