به یاد ندارم هنرمندان اینقدر به یک مدیر فرهنگی وابستگی عاطفی پیدا کنند


به یاد ندارم هنرمندان اینقدر به یک مدیر فرهنگی وابستگی عاطفی پیدا کنند

تهران- ایرنا- داریوش ارجمند، گفت: به یاد ندارم در این عمری که از خدا گرفته‌ام اینقدر هنرمندان به ویژه هنرمندان پیشکسوت، به یک مدیر فرهنگی وابستگی عاطفی پیدا کنند و اعتماد کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در یادداشتی که به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قرار داده ضمن استقبال از بازگشت سیدعباس عظیمی به عنوان مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت این انتخاب تقدیر کرده است.

وی در این یادداشت نوشته است: به یاد ندارم در این عمری که از خدا گرفته‌ام اینقدر هنرمندان به ویژه هنرمندان پیشکسوت، به یک مدیر فرهنگی وابستگی عاطفی پیدا کنند و اعتماد کامل داشته باشند. وقتی که او را با بی احترامی تمام و خلاف نظر صریح اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت از مسئولیتش کنار می‌گذارند، همه ناراحت می‌شویم و هر کس به طریقی نارضایتی خود را بروز می‌دهد و انواع و اقسام یادداشت‌ها در اعتراض به این اتفاق نامیمون در رسانه‌ها و عموما در فضای مجازی منتشر می‌شود.

حتی در زمان برکناری و با گذشت نزدیک به دوسال او را رها نمی‌کنند. وقتی که در مسئولیت برج آزادی تهران مشغول می‌شود، آن مکان می‌شود پاتوق و محل فعالیت‌های هنری پیشکسوتان! و همه بی صبرانه دل خوش می‌کنیم و منتظر می‌مانیم با انتخابات ریاست جمهوری و آغاز فعالیت دولت سیزدهم و باز گرداندن مدیر دوست داشتنی، جبران و خوشحالی دوباره به جمع هنرمندان پیشکسوت عضو موسسه بازگردد.

حال که با اقدام شایسته و قابل تحسین دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری، با خواسته هنرمندان موافقت و برگشت این مدیر لایق به موسسه فراهم شده است، دوباره شاهد موجی از خوشحالی پیشکسوتان و حتی خانوده‌های آنان هستیم که بدون اغراق قابل وصف نیست.
هر چند که همیشه این خوشحالی‌ها برای یک انسان شایسته، حس حسادت انسان‌های کوچک و بخیل را هم در جهت منفی و بروز حواشی و سنگ اندازی در مسیر بر می‌انگیزاند و تاریخ پر است از داستان‌های واقعی از نامردی‌های روزگار.

امیدوارم در روزهای آتی شاهد این اتفاق خوب و سپردن مسئولیت موسسه به سیدعباس عظیمی، موسس و صاحب اصلی موسسه باشیم و انشاالله با حمایت‌های وزیر محترم و مقامات وزارت ارشاد، شاهد رونق دوباره این نهاد در راستای تکریم هنرمندان پیشکسوت ایران باشیم.

البته در پایان لازم است بگویم، من به احدی هیچ دین و بدهی ندارم و اگر در حمایت صددرصد از آقای عظیمی می‌گویم و می‌نویسم، فقط برای حس خوب خودم و هم قطاران پیشکسوت و اعتمادی است که به پاکی، صداقت و توانمندی او در هدایت این موسسه داریم، هر چند که او شایستگی مدیریت‌های بالاتری را دارد ولی نه ما او را رها می‌کنیم و نه او هیچ پست و مقامی را به خدمت به پیشکسوتان ترجیح می‌دهد.

به گزارش ایرنا، سیدعباس عظیمی از ابتدای تاسیس تا اسفند ماه سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت فعالیت می‌کرد که بعد از برکناری به عنوان مدیر برج آزادی مشغول به کار شد. اما همین چند روز پیش یعنی آبان ماه سال ۱۴۰۰ با خداحافظی نیکنام حسینی‌پور از این موسسه سیدعباس عظیمی باردیگر به عنوان مدیرعامل جدید این موسسه مشغول به فعالیت شد.

به یاد ندارم هنرمندان اینقدر به یک مدیر فرهنگی وابستگی عاطفی پیدا کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج