جبهه مقاومت مدیون بسیج است/حل مشکل آب و برق کار جهادی می‌خواهد


جبهه مقاومت مدیون بسیج است/حل مشکل آب و برق کار جهادی می‌خواهد

دبیر جامعه روحانیت شیراز به رمز ماندگاری بسیج اشاره و عنوان کرد: بسیج در جامعه آنچنان اثرگذار بوده که جبهه مقاومت امروز مدیون بسیج است.

حجت‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری شامگاه یکشنبه ۳۰ آبانماه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) او با بیان اینکه نام بسیج امروز نه تنها در کشور ما بلکه با نام‌های مختلفی که در دیگر کشورها که جبهه مقاومت وجود دارد نیز می‌درخشد، گفت: بسیج ریشه در آن حرکت بزرگی دارد که امام راحل کلید آن را زدند و دستور تشکیل آن را دادند.

به گفته دبیر جامعه روحانیت شیراز، امروز میلیون‌ها بسیجی در سراسر جهان وجود دارند و هر روز بخشی از قدرت مندی آنان را مشاهده می‌کنیم.

طاهری اضافه کرد: روزهای گذشته خود اسرائیلی‌ها اعلام کردند که یک نیروی ایرانی در خانه وزیر جنگ اسرائیل بوده است، این کار ریشه در بسیج دارد.

او با اشاره به آخرین آیه سوره عنکبوت، افزود: امروز اگر شما بسیجیان به عنوان الگوی بسیجیان جهان قرار گرفته‌اید ریشه در این دارد که بسیجیان آن روز برای خدا جهاد کرده ‌اند، هنگامی کار برای خدا شد نتیجه بخش خواهد بود؛ هیچ یک از بسیجیان در ابتدای تشکیل بسیج دنبال اسم و عنوان نبودند بلکه برای خون دادن و جان دادن دنبال سبقت گرفتن از یکدیگر بودند.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) خاطرنشان کرد: اینکه مشاهده می کنیم بسیج ماندگار شده و خاری در چشم دشمنان است و در مقابل نام هواپیمابر می‌ایستد و قدرت ناو جنگی را به سخره می گیرد، ریشه در فکر و شجاعت بسیجی دارد.

او، تنها راه صراط مستقیم را راه، فکر و روحیه بسیجی برشمرد و گفت: اگر می‌خواهیم ماندگار شویم، تنها راه آن جهاد در راه خداوند است.اگر جوانان امروز می‌خواهند راه نورانی بسیج تداوم داشته باشد باید همچون بسیجیان دفاع مقدس که در راه خدا جهاد کردند جهادی عمل کنند.

طاهری با اشاره به اینکه امید نظام به بسیج است، تصریح کرد: امروز اگر می‌بینیم متاسفانه یک دفعه در اثر تغییر ولتاژ برق که بر اثر فرسودگی بوده یک خسارت بزرگی به فلان کارخانه می‌رسد، تنها راه آن این است که کار جهادی شود؛ زیر ساخت‌ها باید درست شود، حل مشکل آب و برق کار جهادی می‌خواهد؛ نیروهای بسیج باید وارد میدان شوند و جهاد سازندگی احیا شود.

او در خصوص تجمع مردم اصفهان نیز گفت: در هشت سال گذشته نیاز داشتیم تا آب خلیج فارس به اکثر نقاط کشور برود، دلارهای ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را دادند، کجا رفت؟ چه چیزی وارد کردند؟

دبیر جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: متاسفانه صنعت خودرو سازی نیز هرکاری که می ‌خواهد، انجام می‌دهد، چراکه رقابت در آن نیست.دلارهای ۴۲۰۰ تومانی موجب شد تا خیابان‌های بوشهر یک شبه پر از ماشین‌های خارجی شود، آیا نمی‌شد با آن زیر ساخت‌های کشور را درست کرد؟

طاهری اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به جایی و به قدرتی رسیده است که همه دنیا در مقابل آن سر تعظیم فرود آورده‌اند، همانگونه که با افتخار از گذشتگان سخن می‌گوییم آیندگان نیز باید در مورد جوانان امروز سخن خواهند گفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن