جشنواره زوجهای جوان پدافند هوایی ارتش در مشهد برگزار شد


جشنواره زوجهای جوان پدافند هوایی ارتش در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- سومین جشنواره زوجهای جوان ویژه کارکنان شاغل و دانشجویان نیروی پدافند هوایی با حضور فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد برگزار شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش روز دوشنبه در خصوص این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در این جشنواره چهار روزه کارگاه‌های مختلف با موضوع آموزش سبک زندگی اسلامی، آسیبهای شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر محیط خانواده و تغذیه و روانشناسی خانواده برای زوجهای جوان ارائه می‌شود.

حجت الاسلام محمد عدیده افزود: معمولا در طول سال در سه مرحله برای سه قشر کارکنان پایور، دانشجویان دانشگاه افسری نیروی پدافند هوایی و کارکنان وظیفه این جشنواره‌ها را برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این جشنواره از اساتید مجرب برای افزایش آگاهی زوجین استفاده می‌ شود و با توجه به این که بیشتر طلاقها در سالهای نخست زندگی است امیدواریم تا سطح آگاهی بالا برود و آمار طلاق کاهش یابد.

او اضافه کرد:این جشنواره را در مشهد که پایتخت مذهبی و فرهنگی کشور است برگزار کردیم تا زوجهای جوان در کنار استفاده از کلاسهای آموزشی از فیض زیارت امام رضا(ع) نیز بهره‌مند شوند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم گفت: زوجین در زندگی، احترام متقابل به همدیگر و خانواده‌های هم بگذارند و محبت خود را به زبان بیاورند.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی افزود: در زندگی نباید باطن زندگی خود را با ظاهر زندگی دیگران مقایسه کنیم همچنین زوجین باید قدردان زحمات نسبت به همدیگر و رازدار هم باشند.

وی همچنین با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: بسیج به گردن ما حق زیادی دارد و امنیت ما محصول تفکر بسیجی است که امام(ره) آن را بنا کرد و این تفکر همه نیروها و ملت را کنار هم قرار داد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که در اوج امنیت قرار دارد و خیلی از کشورهای اطراف ما آرزو می‌کنند امنیتی مثل امنیت ما داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!