بهترین قرص تاخیری کدام است؟


بهترین قرص تاخیری کدام است؟

امروزه اختلالات جنسی بسیار شایع شده و مشکلات زیادی را برای افراد در زندگی مشترک به وجود می‌آورد.

امروزه اختلالات جنسی بسیار شایع شده و مشکلات زیادی را برای افراد در زندگی مشترک به وجود می‌آورد. یکی از مشکلات بسیار شایع در میان مردان زود انزالی است؛ برای درمان این مشکل داروهای زیادی همچون قرص تاخیری وجود دارد که می‌توان تحت نظر پزشک از آن‌ها استفاده کرد.

توجه داشته باشید که استفاده بی‌رویه و خودسرانه می‌تواند باعث بروز مشکلات جدید و بسیار جدی شود. با آگاهی از انواع قرص‌های تاخیری و کمک گرفتن از یک فرد متخصص می‌توانید گامی در جهت مشکلات جنسی خود بردارید.

قرص‌های تاخیری انواع متعددی دارند که به شرح زیر هستند:

1. مهارکننده‌های بازجذب سروتونین

یکی از انواع قرص‌های تاخیری مهار کننده‌‌های انتخاب‌ شده باز جذب سروتونین هستند که این نوع قرص‌ها طول رابطه جنسی را افزایش داده و زود انزالی را درمان می‌کنند. البته ناگفته نماند که این محصول نیز دارای تاثیرات و عوارض جانبی است و باید در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

این قرص گاهی با عارضه روانی، واکنش و حساسیت‌های پوستی و آنتی کولینرژیک، اختلال در وزن و گاهی اوقات کاهش میل جنسی همراه است. از داروها و محصولات این زیر مجموعه می‌توان به سیتالوپرام، فلوکستین و سرترالین اشاره کرد. البته این دارو بسیار قدرتمند است و مدت زمان استفاده و تاثیر آن دو الی سه هفته می‌باشد. این قرص‌ها باید طبق تجویز متخصص مصرف شوند.

2. قرص ویاگرا

دیگر محصول و قرص تاخیری برای زود انزالی و ناتوانی جنسی در مردان ویاگرا یا سیلدنافیل است. نام دیگر آن ارکتو است و به صورت خوراکی مصرف می‌شود. حدود ۵۰ میلی گرم از آن باید در موعد برقراری رابطه استفاده گردد و همچنین زمان استفاده از آن یک ساعت قبل از رابطه جنسی می‌باشد. این محصول باید روزی یک بار استفاده شود و بیشتر از آن برای بدن ضرر دارد.

خانواده این داروهای بازدارنده فستفودی استراز هستند و در واقع جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می‌ دهند و و اختلال نعوظ را رفع می‌کنند. این قرص به گونه‌ایست که ابتدا باید آن را بسیار کم مصرف کرد و به تدریج مقدار آن را افزایش داد. البته افزایش آن بستگی به شما و بدنتان دارد و این که این قرص چه تاثیری بر بدنتان می‌گذارد.

همچنین ممکن است استفاده بیش از اندازه این قرص باعث تاری دید شما شود و همچنین اختلالات شنوایی از عوارض این قرص است که باید پس از مشاهده چنین عوارضی به متخصص مراجعه کنید.

3. تادالافیل

تادالافیل یا سیالیس از قرص‌هایی است که عملکرد مشابه با ویاگرا دارد اما قدرت و قوی بودن آن بیشتر است. ماده‌ای که در این قسمت به عنوان تاثیر گذارترین ماده به کار برده شده و تادالافیل نام دارد، برای رابطه جنسی کوتاه بسیار مفید است و همچنین تمامی اختلالات شایع در زندگی جنسی مردان توسط این قرص رفع می‌شود. زمان مصرف این قرص باید توسط پزشک تشخیص داده شود و در هر زمان باید فقط یک قرص استفاده گردد. ممکن است زمان استفاده از آن نیم تا ۴۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی باشد. خوردن آب خنک پس از مصرف این قرص باعث جذب بهتر آن می‌شود.

4.سرترالین

سرترالین یکی دیگر از داروهای ضد افسردگی است که به عنوان قرص تاخیری هم استفاده می شود. اگر بهبودی در زودانزالی با مصرف این قرص در بازه زمانی 6-3 هفته حاصل نشد یا عوارض جانبی قرص زیاد باشد، باید داروی دیگری تجویز شود.

عوارض سرترالین: از عوارض آن می توان به کاهش تمایلات جنسی، تاخیر در انزال، خونریزی های غیرطبیعی (نقاط قرمز در سطح پوست)، گرفتگی و پرش ناگهانی عضلات، تب، سرگیجه، خشکی دهان، افزایش احساس تشنگی، خستگی، تغییرات ناگهانی در خلق، تپش قلب، احساس خارش در پوست، تهوع، احساس منگی و ناراحتی معده اشاره کرد.

بهترین قرص تاخیری کدام است؟

5.سیتالوپرام

سیتالوپرام از داروهایی است که در درمان اختلالات خلقی و اضطرابی به کار گرفته می شود. اگر مصرف این قرص ها در بازه زمانی 6-3 هفته بهبودی در زود انزالی حاصل نکرد یا عوارض جانبی قرص زیاد باشد، باید داروی دیگری تجویز گردد.

عوارض سیتالوپرام: اسهال، یبوست، خشکی دهان، احتباس ادرار، بی خوابی، اختلالات جنسی، تهوع، تاری دید، اختلال ادراک، اشکال در تنفس، تکرر ادرار، یبوست، کاهش فشار خون، آبریزش بینی، تعریق زیاد، لرزش، کاهش اشتها، تغییر در توانایی های جنسی و بزرگ شدن مردمک از عوارض داروی سیالوپرام هستند.

6.قرص تاخیری داپوکستین

داپوکستین نوعی مهار کننده باز جذب سروتونین (SSRI) است که به صورت اختصاصی برای درمان زود انزالی استفاده می شود. این دارو برای مردان در دامنه سنی 18 تا 64 سال استفاده می شود. جنبه منفی این داروها این است که فرد باید به صورت روزانه آن را مصرف کند تا به نتیجه برسد. این دارو زمان انزال را افزایش داده و کنترل فرد بر انزال بیشتر می شود.

بهترین قرص تاخیری کدام است؟

7.قرص تاخیری فلوکستین

فلوکستین داروی دیگری است که در درمان افسردگی و زود انزالی تجویز می شود. اگر مصرف این قرص‌ها در بازه زمانی 6-3 هفته بهبودی در زود انزالی حاصل نکرد یا عوارض جانبی قرص زیاد باشد باید داروی دیگری مورد استفاده قرار گیرد. این دارو بهتر است صبح‌ها مصرف شود در غیر این صورت ممکن است خواب فرد مختل شود.

عوارض فلوکستین: اضطراب، خشکی دهان، بی خوابی و لرزش، حالت تهوع، عصبانیت، تعریق، خواب آلودگی، عوارض پوستی و رویاهای غیر معمول را می توان از عوارض این دارو برشمرد.

8.داروهای ضد افسردگی سه حلقه‌ای

داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای علاوه بر درمان افسردگی در درمان زود انزالی هم استفاده می شوند. کلومی پرامین ازجمله داروهایی است که برای این منظور به کار برده می شود که اثر مهاری قوی تری بر بازجذب سروتونین دارد.

عوارض SSRI: از عوارض این دارو می توان خشکی دهان، افزایش وزن و اشتها، تاری دید، افت فشار وضعیتی، آریتمی قلبی و تشنج و مشکلات گوارشی را نام برد.

قرص‌های تاخیری گیاهی

قرص تاخیری گیاهی کیمیاگر

کپسول تاخیر جنسی کیمیاگر یک محصول گیاهی می باشد که براساس طب سنتی تهیه شده است و با کم کردن حساسیت اندام تناسلی می توان از آن در درمان انزال زودرس بهره گرفت. از عوارض جانبی آن می توان به یبوست، دل درد و انقباضات شکمی اشاره کرد.

قرص تاخیری گیاهی آفرودیت

قرص آفرودیت از گیاهان خشک میوه خارخاسک، زنجبیل، زعفران و دارچین تهیه می شود. در درمان ناتوانی‌های جنسی، افزایش تمایلات جنسی و درمان زودانزالی مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف این دارو در بیماران با مشکلات قلبی، بیماران مبتلا به کمبود فشار خون و بیمارانی که به اسانس های گیاهی حساسیت دارند باید با احتیاط انجام شود.

موانع مصرف قرص تاخیری

در نهایت باید اشاره کنیم در مواردی افراد باید از مصرف این نوع قرص‌ها پرهیز کنند. در زیر موارد منع مصرف قرص‌های تاخیری را برایتان شرح می‌دهیم.

بیماران قلبی: افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی نباید چنین داروهایی را مصرف کنند.

افراد مبتلا به پریاپیسم: این افراد با مصرف این دارو ها مشکل خود را شدیدتر می‌کنند و این قرص‌ها باعث سرطان در بدن آن‌ها شده و کم‌کم استخوان‌های آنان را می‌شکنند و کلیه آن‌ها نارسایی می‌گیرد. کم خونی نیز از عوارض مصرف قرص‌ها برای این بیماران است.

افرادی که دارای مشکلات بینایی هستند: این افراد نیز نباید از این قرص‌ها استفاده کنند. زیرا تاثیر تمامی قرص‌های تاخیری ابتدا بر بینایی افراد می‌باشد.

کسانی که نارسایی کلیه دارند: عوارض جانبی برای این افراد جبران ناپذیر است و به کبد آن‌ها آسیب وارد می‌شود.

بهترین قرص تاخیری کدام است؟

جایگزین قرص تاخیری

انزال زودرس و عدم نعوذ به موقع در مردان یکی از بیماری‌های جنسی است که می‌تواند برای هر فردی رخ دهد. البته به جز استفاده از قرص تاخیری روش‌های درمان متفاوتی برای این درد وجود دارد. در اصل فرد با چنین مساله‌ای هیچ لذتی از رابطه نمی‌برد و نمی‌تواند نیازهای جنسی خود و همسرش را بر آورده کند.

بنابراین این مشکل چه به صورت موقت باشد و یا چه دائم، برای هر دو طرف آزار دهنده بوده و به لحاظ روحی آن‌ها را تخریب می‌کند و در زندگی زناشویی آن‌ها خلل ایجاد می‌شود.

در واقع زود انزالی باعث سردی در رابطه زناشویی و نارضایتی می‌گردد، البته به جز استفاده از قرص‌ها و داروهای موجود در بازار تکنیک تجسم نیز می‌‌تواند به افراد کمک بسیار زیادی بکند. زیرا بسیاری از افراد پس از انجام روش‌های تجسم ذهنی در کنار دارو و یا بدون نیاز به دارو توانسته‌اند مشکلات خود را در این زمینه برطرف نمایند.

آیا همه قرص‌های تاخیری در درمان انزال زودرس موثر است؟

ویاگرا، وادنافیل و تادالافیل داروهایی هستند که برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شوند. این داروها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان زود انزالی تایید نشده اند. گرچه این داروها انزال را به تاخیر نمی اندازند ولی به فرد کمک می کنند تا بعد از انزال زودرس در فاصله یک ربع تا نیم ساعت بعد دوباره قدرت نعوظ را داشته باشند و در بار دوم انزال با تاخیر بیشتری انجام می شود؛ در واقع به نعوظ دوباره بعد از انزال کمک می کند. در این شرایط شاید شریک جنسی رضایت بیشتری داشته باشد.

تاثیر مشاوره جنسی بر درمان زودانزالی

مشاوره جنسی یکی از موثر ترین راه ها برای درمان اختلال زود انزالی است چرا که این اختلال در اکثر موارد ریشه های روانشناختی دارد. روانشناس یا متخصص می تواند با بررسی این دلایل و حل آن ها به شما کمک کند تا مشکل زود انزالی خود را نیز برطرف سازید. سکس تراپی نیز یکی دیگر از درمان های بسیار موثر در این زمینه است. سکس تراپ به بررسی مشکلات زوجین در حین رابطه جنسی می پردازد و راهکارهای موثری برای افزایش کیفیت رابطه زناشویی و در نتیجه حل اختلال زودانزالی ارائه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...