آیت‌الله شبستری می تواند الگویی ممتاز برای جوانان کشور باشد


آیت‌الله شبستری می تواند الگویی ممتاز برای جوانان کشور باشد

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله محسن مجتهد شبستری جزو ثابت قدمان انقلاب و انقلابیون بود، گفت: آن عالم ربانی می‌تواند الگوی ممتازی برای نوجوانان و جوانان کشورمان باشد و از این رو باید به نسل جدید و آیندگان معرفی شود.

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحوم مجتهد شبستری واقعا انقلابی بود، انقلابی فکر می کرد و همه دوستان این خصلت را در ایشان سراغ دارند.

وی افزود: من از سال های نخستین تشکیل جامعه روحانیت تهران با آن عالم ربانی بودم و او را فردی مخلص، به شدت وفادار به امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، متدین، مهربان و خدمتگزار می شناسم.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: وقتی که خبر فوت آن عالم ربانی را شنیدم به شدت متاثر شدم و از خداوند می خواهم که وی را با اهل بیت(ع) محشور و مزد خدمات و زحماتشان را هم در آخرت و قیامت مرحمت کند.

امام جمعه موقت تهران افزود: نسل جوان ما باید سعی کند خدمتگزاری به مردم را از آیت الله مجتهد شبستری بیاموزد و به مردم کشورمان خدمت و از رهبر معظم انقلاب تبعیت کند و دلسوز انقلاب باشد.

آیت الله موحدی کرمانی یادآور شد: همه اینها خصلت هایی است که در مرحوم آیت الله مجتهد شبستری وجود داشت.

آیت الله محسن مجتهد شبستری متولد ۱۳۱۶ شهرستان شبستر استان آذربایجان شرقی چهارشنبه ۲۶ آبان در سن ۸۴ سالگی به علت ایست قلبی در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !