سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی تایید شد


سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی تایید شد

امروز مرکز ملی فضای مجازی، اولین کارگروه سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را برگزار کرد و تمامی دستگاه‌های مربوطه در این کارگروه حضور یافتند و در جریان مفاد این سند قرار گرفته و کلیات آن را تایید کردند. سید ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی، در رابطه با این سند گفت: این سند بسیار مهم است چرا که درباره آسیب پذیرترین بخش...

امروز مرکز ملی فضای مجازی، اولین کارگروه سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را برگزار کرد و تمامی دستگاه‌های مربوطه در این کارگروه حضور یافتند و در جریان مفاد این سند قرار گرفته و کلیات آن را تایید کردند.

سید ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی، در رابطه با این سند گفت: این سند بسیار مهم است چرا که درباره آسیب پذیرترین بخش جامعه یعنی کودکان است و خیلی مهم است که ما بتوانیم کودکان و نوجوانان را در برابر آسیب‌های فضای مجازی محافظت کنیم.

وی هدف از این سند را امن و قابل استفاده کردن فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان دانست و تاکید کرد که باید تمام مسئولین و دستگاه‌های مربوطه همت کنند تا بتوانیم با اجرای این سند، نسل آینده را محافظت کنیم.

در این کارگروه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت دادگستری، حوزه علمیه قم، دادستانی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، سازمان بهزیستی و اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی حضور یافتند و در جریان مفاد سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی قرار گرفتند و کلیات آن را تایید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه