استاندار کرمان: تشکل‌های مردم محور امور را در دست بگیرند


استاندار کرمان: تشکل‌های مردم محور امور را در دست بگیرند

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها ساختارهای مناسبی وجود دارد و امیدواریم این ساختارها ارتقا پیدا کند، از جوانان خواست با ایجاد تشکل‌های مردم پایه و مردم محور امور را در دست بگیرند.

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز دوشنبه به همراه فرمانده انتظامی استان کرمان بعد از ادای احترام به شهدای ناجا در آیین رزمایش ترافیکی زمستانه استان کرمان شرکت کرد و افزود: دستگاه های خدمت‌رسان در تمام ایام سال آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارند و ایران از نظر در کنار مردم بودن در حوادث در دنیا دارای اعتبار بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون استانداردهای نسبی در جاده ها ایجاد شده و سال به سال نیز این استانداردها در حال ارتقا است اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا کمترین حوادث را در سطح محورهای مواصلاتی شاهد باشیم تا به مردم آسیب و رنجی وارد نشود.

استاندار کرمان با اشاره به وجود تجهیزات و امکانات مناسب در حوزه ترافیکی در استان کرمان تصریح کرد: باید اطلاعات و آموزش های کافی در اختیار مردم قرار گیرد و معتقدیم اطلاع رسانی تاثیر عمومی خوبی خواهد داشت تا در مسائل ترافیکی و حوزه های مختلف به موفقیت کامل برسیم.

وی گفت: اگر جاده های کرمان عبور و حمل غیرمجاز اتباع بیگانه را نداشت از امن ترین استان های کشور در زمینه امنیت جاده ای بود که امیدواریم با ارتقای امکانات و تجهیزات، سال های آرام تری را در این حوزه تجربه کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز ضمن قدردانی از تمام نیروهای جهادگر ناجا و دستگاه های خدمت رسان گفت: پیام رزمایش ترافیکی زمستانه این است که به مردم اطمینان می دهیم آماده خدمات رسانی در تمام ایام سال هستیم و آرامش و آسایش خودمان را فدای آرامش و آسایش مردم خواهیم کرد.

سردار عبدالرضا ناظری خاطرنشان کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی در فصل زمستان، انسداد محورها را خواهیم داشت و این آمادگی وجود دارد با حضور بموقع در کنار مردم باشیم و امیدواریم که امسال حوادث کمتری در محورهای مواصلاتی استان کرمان داشته باشیم.

نیروهای امدادی، راهداری و ناجا حاضر در رزمایش ترافیکی زمستانه در پایان این آیین از جلوی جایگاه بصورت رژه عبور و طرح ترافیکی زمستانه رسما در استان کرمان آغاز بکار کرد.

طرح زمستانه ترافیکی استان کرمان امروز اول آذرماه در گردنه خانه سرخ واقع در محور کرمان سیرجان آغاز به کار کرد.

استاندار کرمان: تشکل‌های مردم محور امور را در دست بگیرند

استاندار کرمان به وسیله بالگرد از محور «کرمان- سیرجان» بازدید و سپس در گردنه خانه سرخ در مراسم رزمایش ترافیکی زمستانه استان کرمان حضور یافتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش