مدینه فاضله با علوم غربی حاصل نمی شود


مدینه فاضله با علوم غربی حاصل نمی شود

مشاور عالی فرمانده کل سپاه، استفاده از علوم غربی را راهی اشتباه در مسیر بهبود شرایط و ایجاد مدینه فاضله دانست.

دکتر حسین قدیانی در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی که بعدازظهر امروز یکم آذر ماه در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بدهکاری نظام ما به مردم در اجرای عدالت است که به خاطر توجه بسیار به علوم غربی و کم توجهی به روش صحیح پیاده سازی مفاهیم اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: ایجاد تمدن، نیازمند فرهنگ اختصاصی است لذا باید فرهنگ اسلامی را در ساختار سیاسی پیاده کنیم و برای این کار که همان عدالت است نیاز به ابزاری داریم که توصیف کننده جامعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه با علوم غربی نمی توان مفاهیم اسلامی را پیاده سازی کرد، افزود: پاسداری از مفهوم نه شرقی نه غربی در دانشگاه بدین معناست که دانشگاه باید بر اساس مبانی اسلامی اداره شود و اکنون این موضوع به مشکلی اساسی تبدیل شده است.

قدیانی ادامه داد: علت پیروزی ما در در دفاع مقدس نیز استفاده از مبانی بومی و اسلامی بود و در ابتدای جنگ که با زبان جنگ آن‌ها جنگیدیم، موفقیت حاصل نشد.

وی تصریح کرد: امروز به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب، همه تهدید ها به فرصت تبدیل شده و در حوزه های دفاعی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بسیار قوی تر از قبل هستیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی گفت: یکی از ارکان مهم و اساسی انقلاب که به پیروزی کشور در دفاع مقدس منجر شد نقش مهم و ویژه مردم است.

سردار فرجی با بیان اینکه نقش بسیج پس از گذشت ۴۲ سال از تشکیل آن، هر روز بیشتر اثبات می‌شود، اظهار کرد: مردم، خنثی کننده فتنه ها هستند و اگر افراد نفوذی در ارکان کشور رخنه می کنند باید بدانند که مردم در کنار دستگاه‌های اطلاعاتی هستند و در انتخابات نیز پای صندوق می آیند تا برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی و طلاب در خط مقدم مبارزه ادراکی و شناختی هستند، ادامه داد: دشمن با تمام قوا جنگی هوشمندانه را به راه انداخت تا القا کننده ناکارآمدی نظام در اذهان باشد و مردم را بی اعتماد کند؛ رسالت ما در این مسیر این است که روشنگری کرده و نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی