سپاه و بسیج امید انقلاب و نظام هستند


 سپاه و بسیج امید انقلاب و نظام هستند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه و بسیج امید انقلاب و نظام هستند، گفت: پاسداران و بسیجیان با روحیه ای سلحشوری که دارند، تاکنون ضربات سنگینی بر پیکره دشمنان ایران اسلامی وارده کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۳۰ آبان ماه) در نشستی که فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج با وی داشت، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی مقدس با آرمان‌ های معنوی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج افزود: همه قوانین کشور ما بر اساس مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است و شورای نگهبان از قانون اساسی و ارزش‌ های اسلامی محافظت می‌کند.

وی با بیان اینکه هزینه‌های سنگینی برای برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی داده شده، اظهار کرد: یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی بسیج و سپاه پاسداران بوده که باید از آنها حفاظت و حراست شود.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه صاحب این انقلاب مردم هستند، یادآور شد: سپاه و بسیج در بطن مردم جای گرفته و هم نقش حفاظتی و امنیتی دارد و هم به مردم خدمات رسانی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه و بسیج امید انقلاب و نظام هستند، گفت: پاسداران و بسیجیان تاکنون با روحیه ای سلحشوری که دارند ضربات سنگینی بر پیکره دشمنان ایران اسلامی وارده کرده اند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !