نشست خبری همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی برگزار می شود


نشست خبری همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی برگزار می شود

نشست خبری همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست خبری همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی به میزبانی خبرگزاری رسا و با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در قم برگزار می شود.

در آستانه برگزاری همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی، نشست خبری این همایش صبح یکشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور نمایندگانی از اصحاب رسانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل خبرگزاری رسا در شهر مقدس قم برگزار می شود.

در این نشست حجت الاسلام دکتر محمد عرب صالحی رئیس پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دکتر حسام‌الدین مومنی شهرکی دبیر اجرایی این همایش پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

این همایش با سخنرانی حضرات آیات و حجج‌الاسلام علی‌اکبر رشاد، غلامرضا فیاضی، عبدالحسین خسروپناه و مجتبی مصباح یزدی برگزار خواهد شد.

سخنرانی و میزگرد تخصصی «علوم اجتماعی اسلامی از منظر علامه مصباح یزدی» با حضور حجج اسلام والمسلمین استاد علی مصباح یزدی، استاد حمید پارسانیا، استاد حسین بستان و تنی چند از ارائه دهندگان مقالات برگزیده، همچنین رونمایی از مجموعه مقالات مربوط به همایش، از دیگر بخش‌های این همایش علمی خواهد بود.

لازم به ذکر است گروه فلسفه پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ اندیشه اسلامی با همکاری برخی نهادهای علمی و فرهنگی کشور در آستانه نخستین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی(ره) و به مناسبت روز جهانی فلسفه همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی را به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند