بسیج، فهم صحیح اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است


بسیج، فهم صحیح اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است

کرمان - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: گمان اشتباهی است اگر بسیج را حاصل انقلاب اسلامی یا دفاع مقدس بدانیم زیرا بسیج، فهم صحیح اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حسین انجم شعاع با تاکید بر اینکه هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است افزود: این هفته زمانی برای بزرگداشت جان‌فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی است تصریح کرد: هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، تنها، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه الگو و مقتدای بسیجیان، امیر مؤمنان علی (ع) نخستین بسیجی اسلام است، گفت: بسیجی به علی (ع) تأسی و نگاه می کند، انسانی که سال ها برای حفظ و حراست از نبوت و رسالت جهاد و مبارزه کرد و برای عدالت، سختی ها کشید و سرانجام در محراب عشق به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: بسیجی برای عقیده و ارزش‌های سازنده جهاد، برای عدالت تلاش و کوشش می‌ کند و هدفی جز رضای خدا ندارد.

این مسئول مهم ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی خواند و اذعان کرد: اگر هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردیم، برای این بود که ارزش های سازنده ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت شود.

انجم شعاع با اشاره به اینکه بسیجی می داند ارزش ها حاصل رشادت های همرزمانش است، یادآور شد: پس برای پاسداری از آن ها آماده است و اجازه نمی دهد قلم یا بیانی ارزش ها را حذف یا کم رنگ کند زیرا به فرموده مولایش امام حسین (ع)، زندگی، عقیده و ایستادگی در باورها و ارزش هاست.

۲۹ آبان تا پنج آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سبز