واکنش بنیاد شهید سلیمانی به ماجرای توهین شادی شایانفر به سردار سلیمانی و دخترش


بنیاد شهید سلیمانیبه اطلاعیه صدا و سیما برای پیگیری متن موهن یکی از عوامل سریال روزگار جوانی به رئیس صدا و سیما واکنش نشان داد.

واکنش بنیاد شهید سلیمانی به ماجرای توهین شادی شایانفر به سردار سلیمانی و دخترش

به گزارش راهبرد معاصر، بنیاد شهید سلیمانی درپی اطلاعیه صدا و سیما برای پیگیری متن موهن یکی از عوامل سریال روزگار جوانی به رئیس صدا و سیما نامه نوشت.

متن نامه بنیاد شهید سلیمانی به رییس صداوسیما بدین شرح است:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی (دام توفیقه)

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

در روز‌های گذشته جریانی کور در خارج کشور که از محبوبیت شهید سلیمانی نگران بوده و هست، در تلاشی ناشیانه، با جعل نامه‌ای منتسب به خانم زینب سلیمانی در مورد کمک ۲ میلیون دلاری به ازدواج دختران لبنانی، توان رسانه‌ای خود را به میدان آورد تا با غبار آلود کردن فضا، بتواند بر افکار دوستداران این شهید تاثیر بگذارد.

هرچند عموم مردم بصیر ایران متوجه حقیقت ماجرا بودند، اما برخی از هموطنان تحت تاثیر این خبرسازی جریان سعودی قرار گرفته که مطلب منتشر شده از بستگان همکاران رسانه ملی هم در همین چهارچوب ارزیابی شد.

اکنون ضمن سپاس از توجه رسانه ملی به پاسداشت یاد و نام شهید سلیمانی پیرو اطلاعیه روابط عمومی سازمان صدا و سیما در خصوص پیگیری انتشار مطلب موهن نسبت به سردار شهید سلیمانی در صفحه شخصی یکی از عوامل آن سازمان، خواهشمند است با توجه به اظهارات فرد یاد شده درباره این موضوع، با رأفت اسلامی نسبت به این موضوع تصمیم گیری شود؛ چرا که مشی شهید سلیمانی، اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است. شهید سلیمانی دختران سرزمین خود را دختران خود می‌دانست و هیچ پدری را سودای برخورد با دختر خود نیست. سرمایه بزرگ شهید سلیمانی، محبت مردم است.

از زحمات آن مجموعه معززکمال تشکر و امتنان را داریم.

حمید اصلانی

مدیر عامل بنیاد مکتب حاج قاسم

حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (رضوان‌الله)

ماجرای توهین شادی شایانفر به سردار سلیمانی

طی روز‌های اخیر تصویری در اینستاگرام شادی شایانفر به اشتراک گذاشته شد که محتوای آن توهین به سردار سلیمانی و زینب سلیمانی بود. موضوعی که باعث شد تا بسیاری از کاربران فضای مجازی به آن توجه کنند. اما اصل ماجرای توهین شادی شایانفر به سردار سلیمانی این است که به گفته شایانفر اکانت اینستاگرامش در اختیار او نبوده و این پست توسط دیگران در اکانت او منتشر شده است او از طریق دوستانش از پست شدن این تصویر در صفحه اش مطلع شده است و حالا مشخص نیست که چه کسی اقدام به اهانت کرده است.



شادی شایانفر بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان در روز گذشته حواشی پیرامونش به وجود آمد که مورد انتقادات بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

تصویری از یک پست اینستاگرامی در فضای مجازی منتشر شده بود که شادی شایانفر به زینب سلیمانی و شهید سردار سلیمانی اهانت کرده بود.

در نهایت این بازیگر در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت و توضیحاتی را مبنی بر اهانت او به سردار سلیمانی را ارائه داد و گفت که اینستاگرامش در اختیار او نبوده و مشخص نیست که چه کسی اقدام به اهانت کرده است و همچنین او از طریق دوستانش متوجه شده که این پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته شده است.

خانم شادی شایانفر از هنرمندان شاخص سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در عرصه فیلمسازی نیز فعالیت دارد.

ایشان دختر محسن شایانفر از تهیه کننده مطرح کشورمان می‌باشد او در سریال‌هایی همچون آسمان همیشه ابری نیست و مسافر و فیلم‌های پرتقال خونی و مسیر عشقم مسافر کربلا نیز بازی کرده است.

شادی شایانفر دختر محسن شایانفر تهیه کننده سینما، الان با سمت دستیار تدوین سریال روزگار جوانی۲ داره کار میکنه. هم خودش هم باباش دارن نون جمهوری اسلامی رو میخورن، اما به حاج قاسم توهین میکنه

«شادی شایان فر» در آثاری همچون «بالاتر از خطر»، «مسافر»، «چند متر مکعب عشق»، «پرتقال خونی»، «مسیر عشق / مسافر کربلا» به عنوان «بازیگر»، «کارگردان»، «دستیار تدوین» حضور داشته است./جماران، شبونه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...