وضعیت عباس موزون، مجری تلویزیون و همسرش، پس از 24 روز درگیری شدید با کرونا


وضعیت عباس موزون، مجری تلویزیون و همسرش، پس از 24 روز درگیری شدید با کرونا

مجری «زندگی پس از زندگی» با اشاره به مرخص شدنش از بیمارستان خبر داد که حتی در آی‌سی‌یو هم پیگیر ساخت فصل سوم این برنامه و یافتن تجربه‌گران مرگ بوده است.

آفتاب‌‌نیوز :

عباس موزون که به‌تازگی از بیمارستان مرخص شده، درباره ابتلای خود به کرونا و وضعیتی که در بیمارستان داشته است، گفت: «من و همسرم ۲۴ روز درگیر کرونا شدیم که ۱۰ روز آن را در بیمارستان بستری بودیم و ادامه درمان و مداوای مربوطه به دوران نقاهت فعلاً در منزل ادامه دارد.»

او ادامه داد: «۲ هفته باید استراحت مطلق و ادامه درمان پیگیری شود تا عوارضی که بر اثر کرونا در حنجره، شش، کبد و… ایجاد شده است، کاهش و ضعف عمومی بدن نیز برطرف شود. یکی از عوارض پساکرونا احتمال لختگی خون و ایست قلبی است که پزشک برای پیشگیری از آن دارو و توصیه‌های اکید دارد. برخی بهبود یافتگان تا مدتی پس از درمان کرونا و بهبودی در معرض این خطر هستند و می‌بایست توصیه‌ها و مصرف دارو را رعایت کنند.»

موزون یادآور شد:« این روزها ناگزیرم مراقبت‌های تنفسی و تکلمی داشته باشم و از طرفی هم عدم تحرک موجب افزایش وزن شده که می‌بایست کاهش یابد و در یک تناقض عملی، اجازه ورزش کردن هم ندارم. همچنین تداخلات متعارض دیگری که در مراقبت‌ها هست که همه باید رعایت شود.»

مجری «زندگی پس از زندگی» که موضوع برنامه‌اش، دنیای پس از مرگ است، با اشاره به پیگیری‌اش برای فصل سوم این مجموعه بیان کرد: «برای پیشگیری از عقب افتادن پروژه در حد توان و در اوقات مقدور، روی تخت بیمارستان کار می‌کردم. تماس، مطالعه و تایپ و هماهنگی و از جمله این کارها بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت لیر ترکیه امروز 30 فروردین 1403