ثبت‌نام 1380 نفر در طرح نهضت ملی مسکن خلخال


ثبت‌نام 1380 نفر در طرح نهضت ملی مسکن خلخال

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: تاکنون هزار و 380 نفر از مردم این شهر اقدام به ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن کرده‌اند.

فردین مولایی دوم آذر با اعلام این خبر اظهار کرد: ۶ هزار مترمربع زمین در خلخال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای احداث واحدهای مسکونی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و ۱۴۰ واحد مسکونی در ۲ فاز در حال اجرا است.

وی گفت: مهلت ثبت‌نام برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه تمدید شده و متقاضیان فاقد مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت‌نام در این طرح ملی اقدام کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال عدم استفاده از تسهیلات یارانه‌ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم (ج) ، فقدان مالکیت خصوصی، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا را ۴ شرط اصلی برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از مسکن ملی ذکر کرد.

مولایی افزود: پس از پایان مهلت ثبت‌نام بررسی شرایط متقاضیانی که اطلاعات و مشخصات آنها در سامانه ثبت شده شروع می‌شود، بنابراین اطلاعات هویتی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل وی که دارای شروط چهارگانه اعلام شده هستند به همراه شهر مورد تقاضا باید توسط متقاضیان در سامانه وارد شود.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی اقدام ملی در این شهر در یک طبقه پارکینگ و چهارطبقه مسکونی با زیربنای ۸۵ متری احداث می‌شود، اظهار کرد: اخیراً سقف وام این واحدها با ۲ برابر افزایش به سه میلیارد ریال افزایش‌یافته ولی این موضوع هنوز به شهرستان‌ها ابلاغ نشده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌ های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌ کند