بسیج منبع قدرت جهان اسلامی و زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی


بسیج منبع قدرت جهان اسلامی و زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، این نهاد را منبع قدرت اسلام و مستضعفین و زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی توصیف کرد.

بسیج منبع قدرت جهان اسلامی و زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید خراسانی در دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین با عنوان «یمن، محور تحولات و خودباوری جهان اسلام» در سالن بین المللی اجلاس سران، با تبریک هفته بسیج و اشاره به نقش سازنده بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: ما با اتکا به قدرت بسیج صحنه‌های مختلف را به مقاومت به پیروزی تبدیل می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه هدف از این اجلاس رساندن این پیام به جهان است که یمن میتواند محور تحول در جهان اسلام باشد، افزود: خدا را شاکریم که با گذشت چند دهه از انقلاب، الگو‌های انقلاب اسلامی در فلسطین، سوریه، عراق و سایر کشور‌های منطقه و جبهه مقاومت به بار نشسته است.
سردار خراسانی؛ یمن را الگوی خودباوری و پایداری جهان اسلام برشمرد و گفت: اکنون در آستانه گام دوم انقلاب، چهار دهه تجربه داخلی و منطقه‌ای را پشت سر گذاشتیم.
وی با بیان اینکه طبق آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه گام دوم انقلاب به بسیجیان جهان اسلام ابلاغ کرده اند، نتیجه می‌گیریم که در این دهه و سال‌های آینده در فضای بسیار نزدیکتری با دشمن تقابل داریم و ما در سازمان بسیج و بسیج جهان اسلام خود را پیروز این صحنه میدانیم.
سردار خراسانی، شهادت را منبع و ذخیره راهبردی برای رسیدن به اهداف انقلاب جهانی دانست و گفت: طبق فرمان رهبری ما در بسیج زیرساخت‌های تمدن اسلامی را در جهان اسلام با همه کشور‌های جهان اسلام توسعه می‌دهیم.
وی بسیج جهان اسلام را منبع قدرت اسلام و مستضعفین عنوان و خاطرنشان کرد: با تولید پی در پی قدرت و مقاومت صحنه‌های مختلف را به پیروزی تبدیل خواهیم کردو در این مسیر از راهبرد مقاومت فعال با الگوسازی از یمن و فلسطین و دیگر مقاومت‌ها در سراسر جهان اسلام بهره خواهیم گرفت.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در بسیج از رویکرد‌های موثر ماست و پرچم استکبارستیزی را در جهان اسلام بر افراشته نگه خواهیم داشت، گفت: امروز جمهوری اسلامی به مثابه نخ تسبیحی است که دانه‌های آن را جبهه‌های مقاومت در سراسر اسلام از یمن تا فلسطین و سایر نقاط جهان تشکیل میدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403